{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
345 visninger | Oprettet:

Simon L
Simon L
Tilmeldt:
28. dec 2003
Følger: 1 Emner: 15 Svar: 13

Mangel på seriøsitet!! {{forumTopicSubject}}

Hey

Jeg skriver dette indlæg fordi at jeg mener der mangler respekt, seriøsitet og modenhed her. Jeg har lige været inde og kigge på bilgalleri og der bliver der givet fair karaktere og de fede biler får 7. Hvorimod på scootergalleri bliver de mest standard eller fuldstændig afbankede scooterer benået med et 7-tal hvorefter folk skriver: "smid også lige et 7-tal på min scoot"... jeg kan godt forstå at folk gerne vil have 7, men så se dog og gejl jeres scooter i steden for bare at giv 7-taller ud til alle og så forvent at få en tilbage. og til jer som ikke har gejlet den og får et syvtal, lad dog vær at give et 7-tal tilbage men stem fair og giv kun 7 til dem der virkelig fortjener det og har gjort noget for det......
også her i forumet mangler der seriøsitet og modenhed. Alt for mange laver uigennemtænkte indlæg uden først at søge i de indlæg der allerede er lagt ind.
Så til sidst kan jeg konkludere at alle jer på scootergalleri burde tænke en anelse mere over de karaktere i giver så man kan søge efter de bedst bedømte og virkelig finde de fedeste scooter her på scootergalleri. Og til jer der laver alle de dårligt formulerede og uigennemtænkte indlæg som alligevel ryger ud af forsiden 10 minutter efter, fordi folk ikke leder i de allerede indrykkede indlæg...

Der mangler respekt, seriøsitet og modenhed her på scootergalleri så se at få fingeren ud og hjælp med et bedre scootergalleri i fremtiden!!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mangel på seriøsitet!!
Kommentér på:
Mangel på seriøsitet!!

Annonce