thansen får jeg nogen sinde min pakke? {{forumTopicSubject}}
dav gutter jeg har et problem med thansen .
ser i fredag den 8 feb bestilt jeg nogle maxi dele inde på deres side betalte med mit kort grundet bestillingen på hjemmesiden. er at den lokale thansen ikk havde halvdelen af det jeg skulle på lager.
fint får en email og at den er afsent og forventet leverings dato er mandag den 11 feb, nå fedt og tænker ikke mere over det mandag kom så men ventede hele dagen på den kom men intet. ??
tænkte giver dem til i morgen så kommer den nok men nej stadig ikke. og så idag nu kommer dne neeej heller ikke tjekker så post danmark tracks an trace men ingen oplysninger.
så jeg ringer self til post dk men for atvide at pakke slet ikke har været på en pakkehus .
nå sagde jeg så ringer jeg til thansen
kommer så igennem hun siger den er forsvundet i deres system og hun lige prøver og følge den hun spørg efter mit nr for så ville hun ringe til bage. venter så en time ingen ringer .
så ringer jeg igen nu får jeg så fat i en mand fortæller ham det som hende hos post dk siger jamen siger den er sendt nej siger for det sagde post dk nå siger han så gensender jeg den og så må vi håbe på det bedste. .
efter 5 min for jeg så en email om den er sendt tjekker så trace nr en time sernere men står bare 13. februar 2008 14:46 Data til forsendelse modtaget
WHAT tænker håber bare lortet dukker op.
bestilte så et nyt trådløs netkort idag kl 17 cirka går smurt og se her så 13. februar 2008 17:30 Data til forsendelse modtaget
13. februar 2008 19:27 Ankommet til 705 Taulov Pakkecenter <<<< hurtigere en thansen
rimelig ireteret da jeg står og skal bruge de dele for jeg kan komme vidre ....
HUSK STAVEFEJL ER GRATIS
aug 2007
Følger: 67 Følgere: 65 Emner: 184 Svar: 297
thansen får jeg nogen sinde min pakke?