{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
453 visninger | Oprettet:

Vurdering af ældre puch motor (ms50) {{forumTopicSubject}}

Jaja, som overskriften hentyder, så er jeg kommet i besidelse af en ældre Puch motor. Modellen går jeg stærkt ud fra er en ms50. Der er tale om en blæserkølet motor, med 2 håndgear, og med pedaler. Der er ikke slør i nogen lejer, gearkassen virker, alt tørner fint rundt. Jeg fik den til en god pris, med få mangler, hvoraf jeg har størstedelen liggende.
Det jeg ikke har liggende er som følger:

Dækplade og låsering for tænding, dæksel for blæserhjul, og det bagerste blæserskjold. (disse købes gerne hvis nogen ligger inde med dem)

Alle blæserskjolde er pæne og i god stand. Jeg er i øjeblikket igang med en lettere gennemgang af motoren for at sikre mig den er i orden, ved samme lejlighed får blæserskjolde en let polering. Cylinder er en 38mm, med udboret plump.

Alle gevind osv er intakte, der er kun én ting galt. Det nederste motorophæng har fået slået et stykke af. Det kan selvf støbes/svejses op igen.

Hvad kan sådan en komplet motor være værd? Der kommer desværre først billeder når jeg er færdig med gennemgangen.

Jeg spørger fordi, jeg ikke ved om jeg skal sælge videre, eller sætte den i stander og holde den som pyntegenstand.

mvh. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vurdering af ældre puch motor (ms50)
Kommentér på:
Vurdering af ældre puch motor (ms50)

Annonce