{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
286 visninger | Oprettet:

derbi senda HJÆLP {{forumTopicSubject}}

prøve startet/kørte min senda idag. den fik lov til at stå i tomgang til den var varm. mens jeg lig indstillet den lidt. kørte så 1km på den ca. og så gik den ud. da jeg så får trækket den tilbage og kigger på den har den næsten skudt varmeføleren der sidder på topstykket ud. og brændt en toppakning af. hvorfor ?

ps. kørte den pænt. alt er nyt

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  derbi senda HJÆLP
  • #1   31. jan 2008 dit vand sirgulere sikkert ikke rundt, gjorde det heller ikke i min. Du skal både hælde vand på oppe i væskebeholderen + du skal tage slangen af oppe på køleren - altså den som føre ned til cyllen den store smiley så hælder du vand i køleren til det løber ud af den, og det samme gør du med den ende du står med af slangen, og når du så hælder vandet ned i slangen skulle vandet gerne stå ud af det hul oppe i køleren smiley så først vand i køleren og derefter slangen & HUSK AT HÆLDE VAND I BEHOLDEREN! smiley

• #2   31. jan 2008 tænkte nok det var derfor.. godt den ikke brændte cyllen a

Kommentér på:
derbi senda HJÆLP

Annonce