HOT 50 Begrænsning i forrør (HJÆLP) {{forumTopicSubject}}
Hvor stor er selve hullet i forrøret på en 30 begrænset udstødning? Altså, blev stoppet af politiet da jeg havde min ubegrænset IXIL udstødning på og fordi jeg ikk kunne få den af har de skåret den af i stedet for og jeg har beholdt forrør, har gammel 45 begrænsning hvor jeg kan svejse lidt mere på og kan måske få en af mine venner til at lave en ny 30 begrænsning til den og svejse den på.
Kan man lave en 30 begrænsning selv og hvordan ser den ud vil jeg også meget gerne vide. Jeg skal også vide hvor meget mindre er selve hullet i begrænsninger i forrør på en 30 udstødning i forhold til en 45?
P.S. Hvis jeg vinder sagen mod politiet så sletter de min bøde og giver mig en ny udstødning hehe
aug 2006
Følger: 11 Følgere: 10 Scootere: 10 Emner: 324 Svar: 1.019
der sidder et blendrør på i stedet.
jul 2007
Følger: 25 Følgere: 25 Scootere: 3 Emner: 52 Svar: 64
Er det noget man kan lave selv, eller købe et eller andet sted? Har aldrig set sådan en før da jeg altid plejede at køre uden begrænsninger
Ronni N
Men de har ikk beviser på at den var ulovlig fordi de hat ikk tjekket om der sad begrænsninger i den så der er en lille chance for at vinde sagen og den skal prøves.
mar 2004
Følger: 11 Følgere: 12 Scootere: 4 Emner: 312 Svar: 4.808
jun 2006
Følger: 15 Følgere: 13 Scootere: 7 Emner: 419 Svar: 1.342
Og kør den hjelm ! Og så flygt gennem stierne !
jul 2007
Følger: 25 Følgere: 25 Scootere: 3 Emner: 52 Svar: 64
Kører med en 45 udstødning, lige nu tror jeg at jeg blev stoppet med den over 10 gange (lorte politi de er overalt) og de sagde ikk noget til og om den.
Christoffer T
Kan man da ikk bare smække sådan en blindrør på en tun udstødning?
™ \ RMX Airsal Racing / ™ K
Gør jeg også nok næste gang
jun 2006
Følger: 15 Følgere: 13 Scootere: 7 Emner: 419 Svar: 1.342
HOT 50 Begrænsning i forrør (HJÆLP)