{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Airsal 48 + Std udstødning - RMX
  • #1   20. jan 2008 du kan godt køre med den man den ville køre meget meget bedre med en anden uds. på

• #2   20. jan 2008 kan du sagtens, du kan bruge en rmx udstødning til alle cylinder kits der er lavet til den, dog vil du ikke få den optimale topfart men du vil får mega god trækraft, så kan du uden problemer .

• #3   20. jan 2008 Undskyld men i er lidt dumme at høre på XD... Jaaaaaa det er ALT for lille !! Og det vil være MEGET dumt at køre med std uds...Ikke bare fordi den ikke får den rigtige topfart osv og bla bla...Men du smadre din cylinder hvis du køre med for lille uds og så ville det jo altså være spil af penge... smiley

• #4   20. jan 2008 Morten S

Du er dum at høre på, min rmx kørte 10500km med hebo og std udstødning af den tidligere ejer og den gik skide godt . udstødning til en rmx / smx er forholdshvis stor og kan sagtens bruges på store cylinderkits, std udstødning er faktisk den bedste til rmx efter min mening og har lavet mellem 20 og 25rmx`/ smx`er så ved hvad jeg snakker om . til en scooter med større cylinder vil man ikek kunen benytte std udstødning, men en rmx kan langt fra sammenlignes .

Kommentér på:
Airsal 48 + Std udstødning - RMX

Annonce