227 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "ssm"
ssm
Hejsa Er lovlige Suzuki Street Magics blevet lidt sjældne efterhånden? De fleste jeg har set er nemlig tunet med næsten ingenting standard/original...
Hejsa Er lovlige Suzuki Street Magics blevet lidt sjældne efterhånden? De fleste jeg har set er nemlig tunet med næsten ingenting standard/original...
Skrevet af: maltesern - 24. sep
SSM
Heej SG Jeg vil høre jers mening om street magic er en god eller dårlig maskine, om den har nogen ulemper og om komfort er godt og om de er nemme at skafe std eller tun dele og skjolde til. Og om de...
Heej SG Jeg vil høre jers mening om street magic er en god eller dårlig maskine, om den har nogen ulemper og om komfort er godt og om de er nemme at skafe std eller tun dele og skjolde til. Og om de...
Skrevet af: Mike D - 4. nov 2015
ssm
Hej :-) Er der en der kan svare mig på om en Jog fs/as motor/blok kan passe på en street :-) Tak på forhånd :-)
Hej :-) Er der en der kan svare mig på om en Jog fs/as motor/blok kan passe på en street :-) Tak på forhånd :-)
Skrevet af: Andreas A - 21. maj 2013
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Afhentning af fliser 500 kr.
- Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
- Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
- Skift af radiatorventil 1.600 kr.
- Grave 205 kr.
- Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.
jan 2008
Følger: 19 Følgere: 18 Scootere: 8 Emner: 68 Svar: 971
okt 2006
Følger: 29 Følgere: 27 Scootere: 5 Emner: 146 Svar: 1.202
sep 2007
Følger: 40 Følgere: 39 Scootere: 19 Emner: 20 Svar: 42
ssm