{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
490 visninger | Oprettet:

hey der ude alle SG'ER {{forumTopicSubject}}

Hviklen variator skal jeg vælge, jeg sidder og så så meget i tivl og jeg vil gerne have en godt bundtræk, sådan den tager ved når man bare røre ved gassen, men der ska logså være et god og jævnt bundtræk så den bare tager ved.
jeg ehr følgene opsætning:
[X] Cylender: Malossi Sport
[X] Kaburator: DellOrto 21mm PHBG Black edition
[X] Rør: stage6 Street
[X] Menbran: Hebo

Kommer:
Filter: malossi E13
Variator: ??
rem: ??


Kom ned nogle bud, kun ersiøse bud
på forhånd tag !


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Opsætning af spejl, spejlskab begge med lys og 3x afskærmning til bruserniche 3.000 kr.
  • Hæk klipning 2.000 kr.
  • Nedrivningsopgave 5.000 kr.
  • Afhentning af gamle fliser 800 kr.
  • Maling af hegn ca. 4x2m. Jeg har maling. 2.350 kr.
  • Vinduespudser 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hey der ude alle SG'ER
Kommentér på:
hey der ude alle SG'ER

Annonce