{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
764 visninger | Oprettet:

Endnu en lille politi historie fra mig {{forumTopicSubject}}

Jae. Min kammerat christian der, med zippen og runneren. Dem der læste mit sidste indlæg vil nok mindes jeg også nævnte ham der, hvor vi var rimelig heldige.

NU har han sgu gjort det igen. Historien er en smule lang, men syntes selv den er det værd - ja ved sgu ikk ^^

Men. Christian har lige købt sig denne Derbi senda 98. 45'er. Rimelig godt tunet. (vi snakker her 100+ selvfølgelig) og brøler selvfølgelig som en i fanden. Men, han skal i skole her i onsdags for første gang på derbien, (her ville i nok godt kunne forstå man lige drejer øret en ekstra gang for lige at brøle den frem :D) Det rigtig gode her er at polti har valgt at holde razzia på skolen onsdag - Yees. Når men vi fik ham selvfølgelig til at vende om inden han kom alt for tæt på, så ikk noget specielt der, politiet havde selvfølgelig set ham smiley

Men ja. Om torsdagen vælger sendaen sgu at gå ud på vej til skole, og han trækker den ind til siden og ser meget kort efter politi. Men intet sker (phew - den er jo stadig varm det skidt :D) Han ringer så efter mig og hør om jeg kan komme ned med lidt værktøj / evt hente ham, jeg var lige pt igang med noget så kom først lidt senere, han sagde han var parkeret ca der og der, og jeg kør ned og leder efter ham (da min fon var tør for strøm kunne jeg ikk ringe op igen og spørge præcist hvor - hvilket egentlig viste sig at være meget heldigt!) Da jeg ser ind i en busk ser jeg noget grønt bagved og tænker - ahhh sendaen.. Jeg kommer tættere på, ser Han står og snakker med en. "hmm?" tættere endnu, og ser nu denne blå ford mondeo "POLITI" og en politi mand der står og kigger på knallerten, og christian står og snakker med en betjent. Her er jeg næsten kun en forhjulslængde fra busken og så fik jeg sgu fart på med at komme væk.

Ja. Men jeg informere folk på skolen osv og vi tænker shit shit shit.. Christian kommer pludselig ind og så kommer det. Han slap, HELT FRIT! INGENTING. Politiet havde kontaktet central osv osv regnet sammen og givet ham beskeden "Jae.. Da det jo er en 45'er så er det her en bøde på 13.000 kr + udsættelse af kørekort til du er 21!" (Sendaen kostede 3000 og det var anden dag han havde den) Christian svare åbenbart bare "Ja - men køleren her den er jo kold?" Polti manden kigger hurtigt og siger så noget i retningen af "jae. Det har du egentlig ret i... Men hvis vi ser dig på den igen.. Såee, vi har jo din adresse osv - så se du hellere at få den handel trukken tilbage! Ha en god dag!" Og kør så videre..

Tjae, der er ikk så meget at sige - HVOR HELDIG MÅ MAN LIGE VÆRRE!?

Efter skole var vi hurtigt nede og kigge på den, efter vi fik renset tændrørshætten for vand startede den fint igen :D:D:D

Haha. Håber da i nyder historien lige så meget som vi gjorde !

-Skovbabz

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix en lampe 620 kr.
  • Opsætning af stikkontakt til vaskemaskine 500 kr.
  • Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Endnu en lille politi historie fra mig
Kommentér på:
Endnu en lille politi historie fra mig

Annonce