{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
323 visninger | Oprettet:

ang politiet {{forumTopicSubject}}

blev en gang stoppet af politiet i en fart kontrol og en af betjæntene var en gamel mand som efter min mening skulle være gået af som betjænt for mange år siden efter den behanling han gav mig det er ok at han vinker mig ind til siden og jeg køre ind til siden og stopper min knallert og da jeg så er ved at stå af min knallert hvor den er blevt stoppen så løber han hen og river den væk under mig så jeg er ved at falde bagover må politiet det efter som jeg gjorde hvad han bad mig om ville lige høre hvad i mener


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Stubfræsning 205 kr.
  • Hækklipning 2.500 kr.
  • Tilslutning af nye hårde hvidevarer 1.300 kr.
  • Rengøring 54 kvadratmeter Amager 400 kr.
  • Vinduespudsning 400 kr.
  • Fjernelse af hvepserede 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ang politiet
Kommentér på:
ang politiet

Annonce