{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
498 visninger | Oprettet:

At blande dymanic og 92? {{forumTopicSubject}}

Jeg har været rigtig fin.
Vi skulle tanke i dag og jeg komer til at trykke dymanic og ikke 92, jeg begynder tanke, jeg når tanke 0.31 liter inden jeg opdager det, vi ringer, nogle siger den springer i luften, andre siger det er sund, andre siger der sker ingenting, nogle siger den ryger og motorenbrænder af osv.
Jeg blande 92 oveni, fordi det sagde en mand jeg godt kunne og der var en slat 92 i i forvejen, hellere balnde 2 end 3 forskellige slags, jeg blandet 5 liter blyfri 92 oveni, og kunne ikke starte den, jeg fik den startede og den røg, rimelig meget, og rimeligt blåt som min veninde sagde. Jeg tog chancen og kørte hjem, ca 2 - 4 km. Den holdt op med at ryge!
Men den sagde gnisterne lyde da jeg slukkede motoren, men ikke mere varm end den plejede.

Nu er mit spørgsmål! Kan der ske noget nu? Altså jeg har jo blandet min tank med 1/12 del dymanic som jo er høj oktan? og det blander sig vel ikke, med mindre desiteten er en, så kan jeg pludselig en dag komme ud for at motoren brænder af, og hva sker der hvis den gør? Elle kan man rede det.? ;s

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  At blande dymanic og 92?
Kommentér på:
At blande dymanic og 92?

Annonce