{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
382 visninger | Oprettet:

Kreidler-"Service".dk - lame {{forumTopicSubject}}

Hey alle sammen!

Jeg købte sammen med min ven to TNT styr og to styrstammer til henholdsvis Sonic og PMX inde hos skåde reservedele.

Så fik vi varen, og jeg tog hen til ham, for det skulle da på med det samme. Vi skiller begge scoots ad, og hans kommer på, og ser pisse nice ud. Så skal vi ha min styrstamme på.

Vi hamrer og hamrer med brædde og klud (ligesom hans), men forskellen er at hans kom på - hvilket min IKKE gjorde. Vi tjekker bunden, og ser den er nok 2 mm for smal til min styrstamme. Vi tar så en vinkelsliber, og prøver at gøre toppen af min styrstamme smallere, i håb om den kan komme på. Det Kunne den bare ikke. Heller ikke selvom vi prøvede at udvide selve stystammen. Lige lidt hjalp det.

Vi gav derfor op, og jeg kører på rundt med std styr som bart styr (OMG DET ER GRIMT!!!), og jeg skriver så til skåde reservedele at den ikke passer, og de har sendt mig en forkert vare, i det den jo var bestilt under sonic.

Så skriver de tilbage "Ja det var jo ikke godt, men det er derfor at vi har skrevet Ø målet på stammen, så man kan måle om den ville passe til sin model, der er mange som har monteret denne stamme på Sonic ved at fræse hullet større."

Dvs de mener altså at alle og enhver skal kunne fræse, og altså ikke bare gå ud fra at en vare til Aprilia Sonic passer til en Aprilia Sonic?

jeg spugte så om jeg kunne få returneret varen, og han svarede at hvis varen var i stand som ny kunne de returnere den.

Men det er den jo sjovt nok ikke, siden vi jo hamrede på den, er der kommet lidt "ridser" i bunden. Dette kan dog ikke ses, og er heller ikke noget funktionel problem.

Så vælger han blot at ignorere mig, og de tager heller ikke deres telefon!

Jeg har faktisk haft en anden situation hos dem, hvor jeg fik en vare i dårlig stand. Dette Kan både betegnes som en advarsel, og så vil jeg også gerne høre hvad jeg skal gøre ? :S

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kreidler-"Service".dk - lame
Kommentér på:
Kreidler-"Service".dk - lame

Annonce