{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.698 visninger | Oprettet:

Kasper N
Kasper N
Følger: 1 Emner: 10 Svar: 22

skifte låsecylinder til stalker - KIG {{forumTopicSubject}}

hey SG!

Jeg skal til at skifte min låsecylinder til min stalker, der der selvfølgelig er en idiot der har knækket min nøgle mens den sad i scooteren smiley så nu kan man starte min scooter bare man har en flad genstand eller hvilken som helst anden nøgle.

Så har jeg læst mig frem til i mange af de tråde der allerede er her på forummet, at man skal bore den gamle låsecylinder ud før man kan smide den nye i. Men jeg mener at keg har hørt at det ikke er nødvendigt at bore cylinderen ud hvis man stadig har nøglen, som jeg jo mere eller mindre har smiley

Tak på forhånd smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  skifte låsecylinder til stalker - KIG
  • #1   20. nov 2007 Du ska ik bore den ud. bagpå din tændingslås sidder der den hvor du sætter stikket op i. Og på siden sidder der en lille umbrako skruge den skruger du ud også hiver du hele bagenden af den til stikket også i bunden er der en lille tap du kan trykke op på også hive din gamle låsecylinder ud.. Kan ik forklare det ordenligt smiley

• #2   20. nov 2007 altså dem som siger du skal bore den ud er da nogle idioter... man skal købe special værktøj eller vis man ikke gider det så kan man banke låsen ud med en udtrækker... vis nøglen sidder i så få en låsesmed til at og kigge på den nogle gange kan man godt få den ud

• #3   20. nov 2007 Brian C det er kun på de gamle modeller! nye modeller sidder bagenden på en anden måde... men vis du skal ha låsecylinderen ud kan du kan få den ud ved at og slå den ud altså tag og brug en udtrækker det er den eneste måde fordi vis du piller bagenden af så kommer du kun ind til styrlåsen og kan du ikke gøre noget ved

• Kasper N
    Kasper N Tilmeldt:
    maj 2007

#4   20. nov 2007 Super dejligt med de fine svar begge to smiley
    Har købt ny låse cylinder, så den skal bare skiftes, gider ikke bøvle med en låsesmed :S

Brøver lige at skubbe den ud smiley der skal bare trykkes hårdt på den der tap i bunden af det der rør eller?
    nå men prøver lige smiley

• Kasper N
    Kasper N Tilmeldt:
    maj 2007

#5   20. nov 2007 okay mark.. når jeg tager tændingslåsen af ser jeg sådan en tap som brian forklarer det.. sådan en tap som for en til at tænke på de gamle tetris spil smiley _|_

• #6   20. nov 2007 Kasper N nej ... altså vis du skal ha hele låsen ud kan du kun få den ud ved at og bruge en udtrækker fordi du skal trække låsen ud da den er banket fast.. du tager og skruer en skrue fast der hvor man sætter nøglen i og så og så banker du låsen ud meget nemt men PAS PÅ! vis du ikke gør det rigtigt så ødelægger du styrlåsen og det er noget lort

• Kasper N
    Kasper N Tilmeldt:
    maj 2007

#7   20. nov 2007 okay.. mener du ikke at jeg skal trække låden ud meget nemt? og når du siger udtrækker, er det så sådan en man kan kalde en ornepik?

http://www.scooterparts.dk/product.asp?product=12751&page=1

• Kasper N
    Kasper N Tilmeldt:
    maj 2007

#8   20. nov 2007 nu har jeg været ude og kigge på låsen, men det er som om at den ikke rigtigt vil ud :S jeg har skruet en skrue fast der hvor nøglen sidder i og prøvet at trække låsen ud, men den vil bare ikke ud smiley Kan det være låsekransen der sidder i vejen? og skal den ikke stå på off når jeg prøver at trække den ud?

• Kasper N
    Kasper N Tilmeldt:
    maj 2007

#9   20. nov 2007 jeg har også prøvet at banke let på den der tap man kommer ind til hvis man tager tændingslåsen ud, men den vil heller ikke ud på den måde :S

• #10   9. maj 2009 Fandt du ud af hvordan den kom ud? Ståri samme problem smiley

Kommentér på:
skifte låsecylinder til stalker - KIG

Annonce