{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
598 visninger | Oprettet:

Hjælp Min Stalker {{forumTopicSubject}}

Hei Min stalker Blev brændt af
Men nu har jeg lavet den helt perfekt igen alt virker den er bare dejliq at køre på men når jeg har holdt bundgas lidt tid og slipper og saa giver gas igen drunker den men den går ikke ud den bliver bare sløv og saa trækker den igen den gøre det kun nogen gange
Men jeg har revet lidt rundt i karboen
jeg tror den får falsk luft

Men skriv hva i tror det kan være og den er helt std Scooter den er helt ny har lige rundet 1000 km !


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Opvask jeg ikke kan overskue 300 kr.
  • Samling af møbler og diverse monteringer 4.000 kr.
  • Klippe hæk 1.500 kr.
  • Husrengøring 2.240 kr.
  • Vinduespudsning. Lejlighed 3.sal på Amager 875 kr.
  • Installer armature 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp Min Stalker
Kommentér på:
Hjælp Min Stalker

Annonce