{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
856 visninger | Oprettet:

Konkurrence på www.dkhs.org {{forumTopicSubject}}

Så er det konkurrence tid på www.dkhs.org

Præmierne lyder således:

1. Præmie. 1 stk. Polini Corsa LC cylinderkit til enten Minarelli eller Piaggio! (Fra www.Scooter-Racing.dk)
2. Præmie. 1 stk. Universal Fartbegrænser, bremselys aktiveret (Fra www.Scooter-Racing.dk)
3. Præmie. 1 stk. Universal Dødemands knap (Virker ikke til Suzuki) (fra www.Scooter-Racing.dk)
4. Præmie. 1 Liter Castrol R2 2-takts olie samt Polini målebæger (Fra www.Scooter-Racing.dk)
5. Præmie. 1 Dåse Plexus Universal pudsemiddel samt Motul Gearolie (Fra www.Scooter-Racing.dk)

Selve konkurrencen er ret enkel.
I skal bare skrive anmeldelser ind og i er med i konkurrencen, Jo flere anmeldelser i laver jo større chance er der for at vinde, da der bliver trukket lod mellem alle anmeldelser der bliver sendt ind fra idag.

I kan Enten skrive anmeldelserne på www.dkhs.org's Forum eller skrive en mail til mig på Pcx@Dkhs.org

Her er et eksempel på en anmeldelse:

Anmeldt af: __P
Afprøvet på: Adly Supersonic
Karakter: 5 / 5
Kommentar: Well, jeg åbner æsken med kittet og alt ser fint ud, cylinder og topstykke ligger separet, adskilt af flamengopap. Stemplet ligger inde i cylinderen, med stempelringen siddende fast i cylinderen under stemplet, og et stykke papir over, så det ikke ville ryge frem og tilbage i cylindren under fragt. Tager kittet ud, og alt ser fint ud. Ingen kratere, ridser, eller andre ujævnheder. Portene var ikke for grove, og alt så jævnt smukt ud.
Der medfulgte: Krydspind, to låseringe, syv forskellige bundpakninger, en o-rings toppakning og en udstødningspakning med den typiske Evo-form.
Et par dage efter for jeg sat kittet på med følgene opsætning:
Polini Evo Ø12 krumtap med C3 lejer.
Polini Evo vario.
DO 21mm karb.
Yasuni R udstødning.
Efter ca. 50km med stille og rolig kørsel med 3-4% olie, blev den tanket op til ca. 2,5% olie, og derefter fyret af.
Trækket var massivt og dejlig jævnt, op til ca. 11k RPM. hvor der var en del pludren pga. for stor dyse.
Der blev skiftet dyse, og jeg fik lidt yderligere dele til maskinen:
Polini Evo 2G kobling med tilkobling ved ca. 7200 RPM.
Polini guld trykfjeder.
Polini Evo membran.
Polini Evo 2 udstødning.
Nu var der FANDME spark i dyret, dog begrænset af en fuldstændig std. tænding.
Da jeg følte det var som om der manglede lidt, fik jeg indstillet squish, elektrodeafstand og tog kittet af for at fræse Evo-kittets firkantede udstødningskanal helrund, så den passede overnes med Evo pottens flance. Endnu mere spark i kittet nu, powerwheelies osv. klarer den nu.
Til Als blev maskinen målt til 9,85 hk, hvilket var forholdsvis lidt, men grundet karburator problemer hele dagen (knækket gaskabel osv.), blev det desværre ikke til mere.
Kittets holdbarhed, kan jeg efter ca. 750km. kun sige er helt i top, da jeg havde kittet af sidst, var der intet slidtage at se, og forbrændingen (MotoRex Racing Power olie) ser også fin fin ud.
Alt i alt, kan jeg kun give kittet topkarakter, da jeg ingen problemer har haft med det, og det bare har kørt derudaf.


-Enjoy!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Konkurrence på www.dkhs.org
Kommentér på:
Konkurrence på www.dkhs.org

Annonce