{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
348 visninger | Oprettet:

st f
st f
Tilmeldt:
31. okt 2007
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 24

sygt anlæg! {{forumTopicSubject}}

daw. skal til at gå i gang med at bestille dele hjem til noget anlæg til dyret. (hot 50)

jeg vælger ikke at købe den lille røde fordi jeg da var ret sikker på at det kunne gøres bedre. og rigtigt nok. her er den:
(link fjernet)
den giver 400W istedet for 200 smiley

så har jeg fundet en okay syg bass, der lige kan sidde der:
(link fjernet)

men nu har jeg bare et lille Spørgsmål til jer folks. vilke diskant/melletoner skal jeg bruge? jeg har hørt om tweeters. men har haft problemer med at finde info om dem, er der nogen der kan svare på om de virker som en diskant+mellemtone, eller kun 1 af delene? ville være nice at vide. og hvis nogen har nogle links til nogle gode enheder, så er i velkommene smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sygt anlæg!
  • #1   31. okt 2007 tag at tag nogle audiobahn diskanter, og så sæt bassen til både at spille bass, og musik..

  • st f
    st f Tilmeldt:
    okt 2007

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 24
    #2   31. okt 2007 ja har tænkt på det, men er ikke meget for det da bassen er en rigtig sub bass, og jeg vil så gerne udnytte det, og sætte rigtigt subdelefilter i, og så have noget diskant og mellemtone ved siden af smiley

  • #3   31. okt 2007 bassen er jo en dual voice? min spiller i hvert fald meget god mellemtone.. men pas på med den forstærker, der står jo at den kun yder 100 watt ved 4 ohm.. og det er vel ikke nok til at fodre bassen med det den vil ha? med mindre den bliver brokoblet?

  • st f
    st f Tilmeldt:
    okt 2007

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 24
    #4   31. okt 2007 jeg passer på, den der forstærker kan yde max 440W 4ohm hvis den er bokoblet,

    2 vejs yder den 100W RMS hver vej,

    dvs. peak 200W hver vej. sådan har jeg altid set det.

    og ja sry, havde ikke lige set det var dual voice xD tror bare jeg sætter den til at spille begge dele så smiley

    men har du evt. et link til et godt delefilter så ?


  • #5   31. okt 2007 jeg har et thansen dele filter til at ligge,men kender ikke så meget til delefiltre, min forstærker klarer det hele smiley 4 channel 1800w smiley

  • st f
    st f Tilmeldt:
    okt 2007

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 24
    #6   31. okt 2007 hvor har du en 1800W forstærker til en scooter ? smiley
    giv mig et link plz ?!


  • #7   31. okt 2007 købte den på politiauktion..

    300kr fra helt ny smiley den kunne ogs kun liiige præcis være i benellien smiley


  • st f
    st f Tilmeldt:
    okt 2007

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 24
    #8   31. okt 2007 ja okay, surt det ikke var mig.

    men jeg prøver at finde mig 2 bullit diskanter, da jeg syns det er de fedeste, men hvis du finder nogen du syns jeg skal have i så bare link dem ;D


  • #9   31. okt 2007 hehe okay smiley

    jeg bruger bl. a. en gammel pioneer diskant, den er pisse grim men den spiller som ind i helvede =D den sidder gemt bag fronten, så den spiller lige op i hovedet på mig når jeg kører.. selv med topfart og flest omdr så kan jeg tydeligt hører den spille klart..


  • st f
    st f Tilmeldt:
    okt 2007

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 24
    #10   31. okt 2007 sygt nok smiley

    men jeg tænkte på. hvad har du gjort med batterier osv. ? jeg fandt på noget med 2 batterier men så er det jo kun det ene der bliver ladt op når man køre så, hvad har du gjort ?


  • #11   31. okt 2007 jeg bruger bare et, der er ikke plads til mere smiley men hvis du bruger 2, så baare forbind plus til plus og minus til minus på de 2 batterier.. så bliver strømmen fordelt smiley

  • st f
    st f Tilmeldt:
    okt 2007

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 24
    #12   31. okt 2007 ja okay. men hvis du kun bruger 1 så kan du da ikke spille i ret lang tid hvis motoren er slukket før den går tør for strøm ?

  • #13   31. okt 2007 nej kan jeg ikke dog smiley men spiller heller ikke så lang tid af gangen og det lader hurtigt op mens man kører.. jeg syns ikke det er noget problem, hvis man løber tør for strøm er det ikke værre end at kickstarte smiley

  • #14   31. okt 2007 du får ALDRIG en 10" bass til at spille godt på en scooter.. Den skal ha meget mere luft og flytte med før det lyder odenligt. smiley

  • st f
    st f Tilmeldt:
    okt 2007

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 24
    #15   31. okt 2007 nej okay, tror også bare jeg bruger de der er i forvejen så smiley

  • st f
    st f Tilmeldt:
    okt 2007

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 24
    #16   31. okt 2007 ja jeg ved godt at de normalt skal have meget luft, men jeg har bare set en ven med en 10" i, og den spillede nu meget godt.

  • #17   31. okt 2007 du kan heller ikke få nogle ordentlige forstærkere der kan fodre en 10" nok, så de har ikke brug for så meget luft smiley er mine erfaringer, har selv en 10" i, som ellers spiller meget godt smiley

Kommentér på:
sygt anlæg!

Annonce