underlig knallert :S {{forumTopicSubject}}
min knallert firtakter a H til, og ryger, efter vi har skiftet krumtap lejrene. Vi har prøvet at skifte: tændrør, tændrørs hætte, karburator, dyse, topstykke, luftfilter, simmerringe, og en del pakninger. Og ingen ting har hjulpet, og den kører fanme som en død skildpadde, den kører kun 20 eller sådan noget... wtf kan der være galt??
Vi har selvfølgelig også prøvt at stille på luftskruen...
Min knallert er en nyere version af ciao (en grillo) det er en alm ciao motor der sidder der på, såååh, i fleste ved jo hvordan den er skruet sammen.
Den kører jo med 39dyse som standard, og det er også den jeg kører med nu, har prøvet med 37 og 38, dem kan den slet ikke køre med, der får den pludselig ikke nok benzin :S
Ved ikke om det er fordi de dyser er noget thansen bras?? men en dyse er vel en dyse?? eller det kan være de ikke har styr på størrelserne??
maj 2004
Følger: 54 Følgere: 54 Scootere: 2 Emner: 11 Svar: 800
dec 2003
Følger: 7 Følgere: 6 Scootere: 1 Emner: 37 Svar: 133
jul 2003
Følger: 25 Følgere: 25 Scootere: 14 Emner: 95 Svar: 2.418
jun 2004
Følger: 2 Følgere: 1 Scootere: 6 Emner: 47 Svar: 269
feb 2004
Følger: 5 Følgere: 4 Scootere: 3 Emner: 16 Svar: 46
Kasper H: Det har vi gjort op til flere gange... og så ville den vel også få for lidt benzin hvis det var tilfældet?? problemet er at den vel får for meget?? eller der er noget med tændingen??
Glemte lige at sige at vi også har skiftet cylinder og stempel
dec 2003
Følger: 44 Følgere: 44 Scootere: 3 Emner: 334 Svar: 3.525
feb 2004
Følger: 5 Følgere: 4 Scootere: 3 Emner: 16 Svar: 46
men btw med de der topstykke, begge a dem kommer der noget underligt sort olie ud a, deroppe ved ventilen... mon det kan være det???
underlig knallert :S