{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
953 visninger | Oprettet:

Min Yamaha Neos drypper gearolie s; {{forumTopicSubject}}

Hejsa.
Jeg har en Yamaha Neos, men jeg har dog et problem med den, jeg købte den for nogle dage siden, og den har stået hjemme i min garage indtil idag, har fundet ud af at mit yamaha gearolie drypper! Det er den overgans slange der går fra toppen af blokken, til nedenunder den - den står og drypper, og den har gjort det i flere dage nu. Ved i hvad fejlen kan være? Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre, flere af mine venner har været ude at kigge på den, og vi kan ikke finde fejlen. Den bliver bare ved med at dryppe. Den har dryppet hele stien til nu, og nu har jeg simpelthen valgt at lade den stå indtil imorgen, hvor mig og en ven har tænkt os at tømme den for gearolie, og så smide en 50-100 ml i igen, og hvis den drypper mere, tager vi ned på motorgården med den.
Men hvis i kunne hjælpe ville det være super, da jeg gerne ville have det her fixet, det er scooter der er bygget op fra bunden af en af mine andre venner.

HJÆLP SØGES!

Hilsen Tobias!(8

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min Yamaha Neos drypper gearolie s;
  • #1   15. okt 2007 Tager lige ned i motorgården først, og får et råd &' svar til hvad der virkelig er galt, så må jeg lige få købt mig en ny pakning også, det er sikkert muligt at købe dernede. Håber ikke problemet er noget der kan gå grueligt galt ud over min scooter, da den jo er sprit ny (med delene, stellet er dog lidt gammelt.)!
    Håber bare at den skal tømmes, og så en ny pakning. Men tjekker det bare imorgen!

Kommentér på:
Min Yamaha Neos drypper gearolie s;

Annonce