GALLE!!!! - underholdene læsning {{forumTopicSubject}}
Først og fremmest kan jeg sige, at jeg har købt en PS3 og en Comp I Fona, og ja det skal man ikke og alt det der, men her er nogle erfaringer jeg har haft hos dem - Forbehold for stavefejl.
Først, jeg kommer ned med BÅDE min PS3 og min COMP, som begge er i stykker.
Jeg kommer ned med min PS3 og den skal laves da den ikke kan afspille Bluray DVD´er som jo (næsten) er det den er lavet til
og den bliver sendt afsted og de siger 2-3 uger, jeg kommer ned efter 3 uger og 2 dage og spørger efter den, og FONA ringer rundt for at finde ud af hvorledes og hvordan, de finder ud af at Leverandøren der skal lave den, MEN de har først fået den dagen før jeg står i fona (? WTF) og derefter ville der gå yderligere 10 dage - jeg har nu ventet i 6 dage, så venter stadig..... Bitter!!
Da jeg købte min PC i sin tid, fik jeg at vide at hvis jeg købte deres forsikring, ville den dække ALT - så jeg kommer ned og smider den til rep, hos FONA, fint fint efter 7 dage modtager jeg et Prisoverslag eller hvad det hedder, på 621 kr. som jeg ikke forstår jeg skal betale når jeg har tegnet en forsikring som åbenbart dækker ALT, så jeg får at vide nede i fona (efter de har ringet rundt) at det er en software fejl, som ikke bliver dækket under nogen forsikringer eller andet, okay det kunne jeg vel sige mig slev (eller? fik jo at vide den dækkede alt ?)
så jeg betaler men da jeg får den tilbage ligner det at dem der har lavet den har spillet fodbold og kastet den hen af astfalten - ?, så jeg fortæller dem at sådan så den bestemt ikke ud da jeg afleverede den - men så får jeg denne kommentar - "Det er ord mod ord, for det står ingen steder at den var hel da vi fik den" - WTF!!!!!!!!!!!!!!! gik i raseri !! og tvang dem til at ved at gå helt amok - og nej prøver ikke at være sej - at få et nyt kabinet - den er nu stadig til rep for at få nyt kabinet. og det er nu 3 dage siden ca.
er harm, og handler aldrig mere i FONA.... skal bare have mine ting, også træder jeg ikke foden i den forretning igen...
det var bare lidt galle...
puha..
håber det underholder jer natteraven
jan 2005
Følger: 11 Følgere: 10 Scootere: 4 Emner: 75 Svar: 837
32/33'Racing [Benjamin-Brederød] J - aldrig andet end vrøvl i expert/2tal/merlin/fona
...
Ja - og elgiganten :S
Det lyder fanme nederen man.. Ja, jeg bygger altid selv mine computere.. Det er meget billigere og man får en dobbelt så sindsyg computer..
Eks:
Hvis jeg selv byggede en
AM2 6500+ Dual Core
4 GB DDR2 Ram
500 GB HD
ASUS Motherbord med LiveAMD og fjernbetjening
NVidia GeForce 8800GTS 256MB (DualCard self. :P)
Ville det ca. blive 11.000 Kr.
Hvis jeg skulle ud og købe sådan en, ville det snildt blive 17 - 18.000 Kr.!
- Nick A
aug 2004
Følger: 58 Følgere: 64 Scootere: 18 Emner: 126 Svar: 441
Fona er det omvendt. De er dyre, og derfor forventer man god service/garanti osv, men det viser sig at det har de ikke
SUR Ass...
GALLE!!!! - underholdene læsning