Puch Maxi K50 stjålet i KBH Ø i dag!!! {{forumTopicSubject}}
Hey Gutter og evt Gutinder.
Jeg er i den uheldige situation at jeg i dag d.4 okt 2007 har fået stjålet min Sølv Puch Maxi.
jeg efterspørger en procentdel af jeres utrolige overskuelige-øjenkroge. Til at gøre mig den tjeneste at HVIS i ser den så find koben , saddelpind eller andet godt håndgemen til at slå forbrydderen ned med. Jeg opfordrer ikke til vold, bare reaktion i givende tilfælde. ... )
Den er blevet stjålet mens jeg sad til noget undervisning på Østerbrogade lige ved rigshospitalet. Jeg ved at der går bøller rundt i ryesgade som stjæler knallerter. Men hva de skal med en puch maxi ved jeg ikke, nok ligeså meget som med alle de andre. MEN, hvis nogen skulle se nogle personer / en person i det område på den knallert som jeg vil beskrive nu, så læs 8 linjer længere oppe.
Beskrivelse : Den er SØLV ( hammerlak) over det hele på stellet. Den har en SORT saddel. Den har en RØD for fælg med sorte dæk. En HVID STJERNE fælg bagpå. Og en grøn mælkekasse ( Yes sir ) .. Den har en SLUKKNAP på venstre side af styret og en forbremse på højre side af styret som vender MEGET opad. Den larmer og kan høres på afstand.
Jeg håber virkelig at i vil bare lige kigge efter den hvis i skulle høre en ting der larmer eller bare hvis i ser den stå på gaden tage et billede, eller ringe på 31216633.
okt 2006
Følger: 30 Følgere: 29 Scootere: 5 Emner: 248 Svar: 2.151
jul 2006
Følger: 56 Følgere: 55 Scootere: 15 Emner: 198 Svar: 2.515
jul 2006
Følger: 3 Følgere: 2 Scootere: 2 Emner: 19 Svar: 77
Kunne være fedt hvis i gad kigge.
Puch Maxi K50 stjålet i KBH Ø i dag!!!