{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
763 visninger | Oprettet:

AMATØRER!!! {{forumTopicSubject}}

Lige en advarsel til folk i omegnen af næstved. Få ikk BikX til at lave jeres knallert. De er fanme nogen idioter dernede. Jeg havde lige købt en PGO Hot 50 hos dem for 3 måneder siden. Han sagde udtrykkeligt til mig at jeg bare skulle købe sådan en, fordi den gik ikk i stykker. 3 måneder efter sætter lortet sig. Det skal lige siges at den er HELT standard. Så påstår mekanikeren at jeg har haft kørt med forkert olie, hvilket jeg ved ikke kan lade sig gøre så længe det bare er 2 takt olie. Så satte de en ny cyllinder på hvor de ville have 2700 for reparationen som jeg ikk ville betale da en ny koster 700 i thansen og det tager mig maks 20 minutter at skifte den. Så jeg hentede knallerten hjem igen og fik købt nye dele. For det første får knallerten mere eller mindre adskilt og for det andet har de ikk givet mig mit nåleleje med. Så det koster mig lige endnu en dags transport til arbejdet. Som er 30 km fra hvor jeg bor. Så hold jer væk fra BikX i næstved.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  AMATØRER!!!
Kommentér på:
AMATØRER!!!

Annonce