{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
252 visninger | Oprettet:

Smx, Pejlstang / nåleleje {{forumTopicSubject}}

Godaften.

Har et enkelt spørgsmål.

Har nu kørt LÆNGE med Blandt andet Athena og Airsal på min smx med 21mm twinair og MK.
Men nu her inden for de sidste på dage har det taget lidt på effekten.

Men ud over det. så er det en fin rasle lyd.
Så spørgsmålet er om det er pejlstangslejet eller det fine nåleleje fra thansen? smiley
Da jeg ikke kender til Smx's svaghed i pejl-lejet

Har ikke haft cyllen af for at kontroler for slår og diverse slid.


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Klippe hæk og bortskaffelse af affald 1.000 kr.
  • Græsslåning 500 kr.
  • Toss out the rest of my apartment - mixed useful 2.345 kr.
  • Udflytnings rengøring 2.400 kr.
  • Klipning af hæk ca 20-22m 800 kr.
  • Samle hævesænkebord 1.140 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Smx, Pejlstang / nåleleje
Kommentér på:
Smx, Pejlstang / nåleleje

Annonce