{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  shineray knallert .. lort eller god ?
  • #1   19. aug 2007 ja er det noget lort eller er den okay ?

• #2   19. aug 2007 Der findes bedre..

• #3   19. aug 2007 okay men hva er godt og skidt ?

• #4   19. aug 2007 næppe, det er ligesom minibikes, bare lovlige som 30/45 knallert.

• #5   19. aug 2007 er det ikke bare sådan noget kina puha

• #6   18. feb 2008 altså drenge
    alle motorer kræver konstant opsyn de tre vigtigste ingredienser til en motor er olie olie og olie så hvis bare man overholder disse tre ting så holder det nok jeg er selv den lykkelige ejer af en shineray og tro mig har haft puch , jog,stalker alle med kæmpe tun men intet og jeg siget intet slår dette har lige bygget min shineray om til en 125 ccm indregistreret som 30 knallert uden probs ingen probs med the cops el lign så længe man ikke banker den 110 ned af strøget ikke smiley herved vil jeg konstatere at det er den fedeste knallert jeg nogensinde har haft i mit liv tænk den går på baghjul i alle gear og ved i hvad hele molevitten har kostet under 10.000 og hvis i ikke tror det så stiller jeg hver fredag pg lørdag på striben i københavn der gives her opvisning og tests også udfordringer smiley minighostrider heh......... ses 1.2.3.4. væk var han

• #7   18. feb 2008 det eneste der er minus er at den rykker så vildt at skruerne løsner sig men så er spændeskiven heldighvis opfundet smiley og hvis du køber denne maskine vil du opdage det sjove i at rode med sådan noget det er dejligt hver gang at stige på den og tænke ahhh med 110 tja den ryster men alt er efterset altså så hvis du ikke har forstand på motorer så lad vær da man med en motorcykel altid gennemgår sin kære engel ligesom et gevær man smør den ind i olie sørger for den bliver varm og så gir man den gas ses derude mvh LP

Kommentér på:
shineray knallert .. lort eller god ?

Annonce