{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
365 visninger | Oprettet:

Min sprøde jagt + et spørgsmål {{forumTopicSubject}}

Det startede med jeg var på vej ned til en kammi, skulle lave hans PGO.
Nå men jeg kører stille og roligt ( 40-50 ) og så kører der en politibil op på siden af mig, jeg rykker hanen i bund. og de følger efter. derefter kører de ind foran mig 3-4 gange og prøver at køre mig i grøften, men jeg bremser ned og det gør de os og jeg gir gas igen og kommer foran ( det skete 4 gange, ps. det var et langt lige stykke )
men 5 gang jeg bremser ned og gir gas igen, puffer de til min bagende så den slingrer, ( ved ikke om det er med vilje de gør det, men det sker ) jeg drejer ind i et villa kvarter og kører igennem min vens have, og holder på en græsplæne bagved huset. jeg holder og venter for at se om de kommer, og får pulsen ned. Men de kommer og jeg gir gas. men græsset er vådt og den slingrer/laver hjulspind. den snurrer engang rundt og jeg skvatter. hehe. jeg rejser den hurtigt op og starter den og ser en politimand bag mig, jeg gir gazz og han skubber ud efter mig, han rammer mig så ( føles som om han gir mig en knytnæve i rykken ) Men derefter vælter han på det våd græs. ( FRYD ! ) og jeg kører væk.
Jeg gemmer den hos en kammirat og går hen til ham jeg skal lave knallert hos.
halv time senere : Jeg kører med en ven op forbi det hus hvor jeg stilte Joggen, og ser politimændene stå der. vi fortsætter forbi.
halv time efter er joggen væk sammen med politimændende og jeg får et nummer jeg skal ringe på af min vens mor. ( DET VAR NABOERNE TIL HUSET, SOM HAVDE SAGT DE HAVDE SET EN KNALLERT KØRE IND DER ) meget irriterende smiley hehe

Mit spørgsmål er så,

Har politi mændende gjort noget de ikke må ?

Og hva blir min bøde ca på ? ( mine lygter + blinklys dur os samt bremser )

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min sprøde jagt + et spørgsmål
Kommentér på:
Min sprøde jagt + et spørgsmål

Annonce