Min sprøde jagt + et spørgsmål {{forumTopicSubject}}
Det startede med jeg var på vej ned til en kammi, skulle lave hans PGO.
Nå men jeg kører stille og roligt ( 40-50 ) og så kører der en politibil op på siden af mig, jeg rykker hanen i bund. og de følger efter. derefter kører de ind foran mig 3-4 gange og prøver at køre mig i grøften, men jeg bremser ned og det gør de os og jeg gir gas igen og kommer foran ( det skete 4 gange, ps. det var et langt lige stykke )
men 5 gang jeg bremser ned og gir gas igen, puffer de til min bagende så den slingrer, ( ved ikke om det er med vilje de gør det, men det sker ) jeg drejer ind i et villa kvarter og kører igennem min vens have, og holder på en græsplæne bagved huset. jeg holder og venter for at se om de kommer, og får pulsen ned. Men de kommer og jeg gir gas. men græsset er vådt og den slingrer/laver hjulspind. den snurrer engang rundt og jeg skvatter. hehe. jeg rejser den hurtigt op og starter den og ser en politimand bag mig, jeg gir gazz og han skubber ud efter mig, han rammer mig så ( føles som om han gir mig en knytnæve i rykken ) Men derefter vælter han på det våd græs. ( FRYD ! ) og jeg kører væk.
Jeg gemmer den hos en kammirat og går hen til ham jeg skal lave knallert hos.
halv time senere : Jeg kører med en ven op forbi det hus hvor jeg stilte Joggen, og ser politimændene stå der. vi fortsætter forbi.
halv time efter er joggen væk sammen med politimændende og jeg får et nummer jeg skal ringe på af min vens mor. ( DET VAR NABOERNE TIL HUSET, SOM HAVDE SAGT DE HAVDE SET EN KNALLERT KØRE IND DER ) meget irriterende
hehe
Mit spørgsmål er så,
Har politi mændende gjort noget de ikke må ?
Og hva blir min bøde ca på ? ( mine lygter + blinklys dur os samt bremser )
dec 2003
Følger: 44 Følgere: 43 Scootere: 6 Emner: 85 Svar: 711
okt 2006
Følger: 26 Følgere: 25 Scootere: 1 Emner: 148 Svar: 2.522
jul 2006
Følger: 70 Følgere: 68 Scootere: 18 Emner: 106 Svar: 580
mar 2006
Følger: 41 Følgere: 39 Scootere: 1 Emner: 67 Svar: 1.665
men din hjelm og trøje må de ikke tag, men kan jo være det dem der bor der hvor den stod, som har taget det!
dec 2003
Polini Evo cylle
Doppler krumtap
21mm dell.
hebo vario
Stage6 kobling og skål
stage6 filter
osv...
Men det er hvor mange kr. for tun ?
Og hvor meget for fragt ca ?
og flugt er en 500 mand ikk ?
Kristian : Jeg stoppede ikke på grund af at den er min lille guldbamse, og ved hvordan scootere blir behandlet hos politiet.
Benner! : Nope er gode venner med familien den stod hos og de sagde de os tog hjelm og alt med.
dec 2003
mar 2004
Følger: 11 Følgere: 11 Scootere: 3 Emner: 76 Svar: 836
De skal have en retsagningsakendelse for at de må gå ind på privat grund og tage den..
Min sprøde jagt + et spørgsmål