{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Download musik
  • #1   7. aug 2007 hent et downloading program ?

• #2   7. aug 2007 har du en side

• #3   7. aug 2007 limewire det er et sikkert program der spredes ingen former for virus igennem limewire det er det mest sikre program der er

• #4   7. aug 2007 okey tak

• #5   7. aug 2007 limewire er lort og det har og vil aldrig være det mest sikre program..

. (Vestegnen Racing) Mark . = snakker ikk ud fra nogen som helst form for viden..

Torrents er det mest sikre!! Utorrent/bittorrent mm. er det mest sikre og der hurtigste nogensinde

• #6   7. aug 2007 Limewire fungerer helt fint.. snakker på egen erfaring her!!

rasmus F er ikke helt ude at skide, når han siger at torrent-dowload er mere sikkert en p2p (peer to peer (peer=person/computer))

men det med at Torrent er der hurtigste nogen sinde, kan han godt lægge tilbage hvor han fandt det!! P2P og Torrent er sådan set lige hurtigt, man skal bare kunne læse de forskellige info'er rigtigt..

Men hvis du er bange for at panserne dukker op for at konfiskere din computer, og tjecke din scooter nu de alligevel er der :P, så skal du bruge Torrent download.. du henter bare en client (vil anbefale BitComet for begyndere, og BitTornado for de lidt mere avancerede pc-brugere) og smutter ind på en hjemmeside med torrents. så henter du en af dem, og åbner dem med programmet, og voilá.. du er i gang med at downloade..

og for at gøre forskellige admins lidt mindre sure på det her indlæg, vil jeg til mit forsvar sige at jeg på ingen måde opfordrer til at hente musik ulovligt.. det er lovligt nok, så længe du har købt en licens til de numre du henter..

Kommentér på:
Download musik

Annonce