116 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Sonic - hjælp"
Sonic hjælp
Prøver igen .. jeg har en standard sonic dog med pillet ring, gg udstødning og malossimulitvar, strammere trykfjeder og lettere ruller - Der stadig 82 dyse i først og den kørte godt - så var det ...
Prøver igen .. jeg har en standard sonic dog med pillet ring, gg udstødning og malossimulitvar, strammere trykfjeder og lettere ruller - Der stadig 82 dyse i først og den kørte godt - så var det ...
Skrevet af: Jack P - 24. feb 2019
SONIC HJÆLP!!
Hej gutter, købte en sonic her forleden med 70cc osv på. i kan se opsætningen i profilen, det er den blå! nå. Men kørte en god tur, og den har kørt skide godt hele ugen, men ligepludselig begyndte...
Hej gutter, købte en sonic her forleden med 70cc osv på. i kan se opsætningen i profilen, det er den blå! nå. Men kørte en god tur, og den har kørt skide godt hele ugen, men ligepludselig begyndte...
Skrevet af: Kevin -KJR- - 30. maj 2015
SONIC HJÆLP!!
Har en Aprilia Sonic som ikke vil starte, den får benzin ned i karburatoren men tændrør bliver ikke våd.. Nogen der ved hvad der kan være galt??
Har en Aprilia Sonic som ikke vil starte, den får benzin ned i karburatoren men tændrør bliver ikke våd.. Nogen der ved hvad der kan være galt??
Skrevet af: HolstedRacingTeam-KennethNikolajsen . - 16. aug 2014
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Nyt amatur 900 kr.
- Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
- Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
- Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
- Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.
sep 2006
Følger: 70 Følgere: 72 Scootere: 21 Emner: 643 Svar: 1.515
sep 2006
Følger: 33 Følgere: 32 Scootere: 4 Emner: 51 Svar: 208
søger hjælp, ikke dumme kommentarer
jun 2007
Følger: 8 Følgere: 6 Scootere: 1 Emner: 123 Svar: 689
mit bud- 7500
sep 2006
Følger: 33 Følgere: 32 Scootere: 4 Emner: 51 Svar: 208
Mange tak for hjælpen!1
Sonic - hjælp til værdi?