205 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "MHR dyse?"
Mhr replika dyse
Kan det virkelig passe jeg skal under en 90 dyse med mhr replika, 19mm og gianelli go? Motoren er ny renoveret, og og den 4 taktede/hakkede meget lidt med 92 dyse og gør den ikke med 90, smider 11k p...
Kan det virkelig passe jeg skal under en 90 dyse med mhr replika, 19mm og gianelli go? Motoren er ny renoveret, og og den 4 taktede/hakkede meget lidt med 92 dyse og gør den ikke med 90, smider 11k p...
Skrevet af: Casper H - 2. aug 2017
Malossi mhr dyse?
Hey sg roder for første gang i alu cylinder, har 9k på og en 21mm har 160 dyse i får den mere end 1/4 gas dør den og motoren stopper med at tage omdr og hvis den får mere gas, mens jeg holder stille ...
Hey sg roder for første gang i alu cylinder, har 9k på og en 21mm har 160 dyse i får den mere end 1/4 gas dør den og motoren stopper med at tage omdr og hvis den får mere gas, mens jeg holder stille ...
Skrevet af: Casper H - 1. okt 2016
Indstilling (dyse) MHR
Hej, jeg er ved at bygge min SX op. Har bestilt en 21mm karbu til den. Hvad dyse vil i mene at jeg skal have i? Jeg tænker lidt en dyse 100? :)
Hej, jeg er ved at bygge min SX op. Har bestilt en 21mm karbu til den. Hvad dyse vil i mene at jeg skal have i? Jeg tænker lidt en dyse 100? :)
Skrevet af: CABIZ - Vicepræsident af GearBros™. - 2. jul 2015
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Sætte cisterne op til væghængt toilet. 1.500 kr.
- Montering og justering af pax låger 750 kr.
- Tømre arbejde 12.000 kr.
- Mindre VVS-opgave på Vesterbro 1.250 kr.
- Ophængning af gardin 500 kr.
- Vinduespudsning 900 kr.
sep 2005
Følger: 5 Følgere: 4 Scootere: 2 Emner: 162 Svar: 392
MHR dyse?