{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
321 visninger | Oprettet:

træt af folks åndsvage spørgsmål! {{forumTopicSubject}}

til jer idioter der ikke ka finde ud af det http://www.scootergalleri.dk/html/mar_forside.asp
her er et link til markedet!

her er et link til google (søgemaskine der ka finde næsten ALLE de oplysninger du har brug for)
http://www.google.dk/

her er et link til reglerne... de fortæller bla hvordan folk ska opføre sig på scootergalleri
http://www.scootergalleri.dk/html/gal_retningslinjer.asp

til folk der vil ha alle mulige sange...
(et sted hvor man ka KØBE sine sange og overholde copyright lovene!)
www.cdon.com

til folk der vil vide hvor de ka købe diverse ting til træning osv...
www.suplimsport.dk

og hvis jeg mangler noget så er der igen en henvisning til den DEJLIGE søgemaskine kaldet Google

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  træt af folks åndsvage spørgsmål!
  • #1   27. jul 2007 javel så

• #3   27. jul 2007 men hva nu hvis man hellere vil bruge jubii.dk? må man ikk det?;D

• #5   27. jul 2007 amen jeg er bare ved at gå amok... folk opretter efterhånden de latterligeste spørgsmål... man betaler 20 kr for at oprette en bruger og så forventer man sq at folk har bare en LILLE anelse om hvad man bruger sg til... til at fremvise sin knallert/scooter og sine projekter og få folk til at gi en bedømmelse og fortælle hva de syns... ikke at blive svinet til fordi man har fået stjålet sin scooter, fordi man ikke kører jog eller få en ekstra høj for at sende dem et musik nummer

• #6   27. jul 2007 Bjoey: Finfin tråd du:-) Hvis bare folk gad tænke LIDT selv, ku SG s'mæn blive ganske ok. Men næe nej, idiotien længe leve, og som vi oz ser her; den forsvares.

• #7   27. jul 2007 du kan jo bar sige du ikk vil have en ekstra høj

• #8   27. jul 2007 kim... de er overalt... de blir kaldt "hjælp mig lige" og jeg ved ikke hvad... når folk opretter et emne med ordet hjælp i håber jeg da på at jeg ka hjælpe... ikke at jeg ka score en x-høj ved at sende noget musik

• #10   27. jul 2007 lige mine ord johnny K :" johnny K længe leve"

• #11   27. jul 2007 johnny... det jo det... folk der tænker blir provokeret af andre... folk med samme iq som en stue bregne blir hyldet for deres ÅNDSVAGE spørgsmål og direkte provokerende adfærd overfor os andre seriøse brugere... igår så jeg en tråd hvor der var en der sad og svinede folk til og kaldte os alle sammen bøsser fordi han kørte på en jog og det gjorde vi andre ikke...

det ka fandme ikk være rigtigt at man ska betale 20 kr for det... ikk fordi jeg syns 20 kr er meget... men betaler jeg for at være bruger på en side forventer jeg sq en hvis standard

• #12   27. jul 2007 elsker disse følelses mæssige udbrud ^^ .. keep going, er helt enig, google virker bare ^^

• #13   27. jul 2007 : Bjoey - Team Skunx - :
    vi kan jo ikke alle sammen være så hellige som dig, og nårh man har betalt 20 kroner, må man da vel for søren snakke om hvad man har lyst til i forumet, så længe det er i det rette forum

• #14   27. jul 2007 godt at høre at alle folk herinde ikke er hjernelamme grønsager der lige er kommet ud af børnehaven... ka fandme ikk klare det mere... da jeg skiftede over på bilgalleri fik jeg fandme et kultur chok... 99% af dem der var der var seriøse... her er det direkte omvendt...

• #15   27. jul 2007 slap af ,, eller smut væk fra SG sværre er det ikke

• #17   27. jul 2007 steen... ja det siger jeg heller ikke... men bedømmelses systemet er gået ned med flaget fordi folk de ikke ka gi uden at skulle ha igen... og jeg er bestemt ikke hellig... jeg er bare træt af at man betaler 20 kr for noget og at man lige så godt kunne ha stukket den 20'er op i røven og klædt sig ud som en høne og ha fået det samme ud af det...

• #18   27. jul 2007 ferie... du er da et glimrende eksempel på hva jeg snakker om... tak for illustrationen

• #19   27. jul 2007 Sten: takker og bukker:)

Bjoey: Den tråd faldt jeg oz over du. Han fyren var rimelig godnat at høre på, to say the least.

Jeg har selv været så arrig over det at jeg fik tiltusket mig jobbet som ha'er. Jeg si'r dig jeg knoklede på at rydde op i lortet, idet jeg (naivt) troede at hvis folk bare oplevede en konsekvens, så ville de lære det. Men sådan fungerer det ikke. Dels har vi med teenagere at gøre, og en del af dem har altså behovet for at gøre oprør mod autoriteter, dels er her så mange brugere at man kan blive ved i det uendelige, og der vil alligevel hele tiden komme nye til der opfører sig som idioter.

Beklager du, men SG vil formodentlig altid være en samlingsplads for tumper der skaber sig, uanset hvor meget nogle af os kæfter op om det. Jeg fik til sidst nok, og sagde jobbet som ha'er op.

• #20   27. jul 2007 ja, jeg synes også det ville være dejlig hvis de mest latterlige tråde "oprterrere" lige tog pikken ud af røven og tænkte sig lidt om..

Og du glemte en ting!!

MAN KAN OGSÅ SØGE I SCOOTERGALLERI'S FORUM!!!!!!!!!

• #22   27. jul 2007 emner som f.eks. "HJÆLP"
    dem besvare jeg med præcis det samme.
    "HJÆLP".

• #23   27. jul 2007 men nårh du nu er såå voksen og fornuftig og har bil, sku du så ikk bar blive hos dem i bilgalleri, hvis du ikk kan klare saftevandet i børnehaven? så kan du være fornuftig sammen med dem.

• #24   27. jul 2007 du kan da bare ignorer dumme spørgsmål, det gør jeg. jeg er også træt af de spørger om alt muligt. men vi skal alle være her, :s jeg brokker mig da ikke som dig

• #25   27. jul 2007 Ferie: Problemet er at vi andre har ret. Dels taler vi for at følge reglerne, dels handler det om almindelig god forumskik. Stort set ligegyldigt hvilket andet forum du vil møde på nettet, vil du opleve at reglerne håndhæves betydeligt mere strikst end herinde.

Så nej, det er ikke dem der vil opføre sig nogenlunde tåleligt der skal pisse af, hvis nogen skal det.

• #26   27. jul 2007 DJ... ja ka man godt... men det er proppet med folks åndsvage spørgsmål så det tar 120 år at finde det man ska bruge + at google os finder sg's emner om det man søger på hvis de er der

• #27   27. jul 2007 Bjoey - stille. Du er for dum og hører på din idiot.

• #28   27. jul 2007 Dem der siger ingen latterlige enmer er, det er dem der laver dem.

• #29   27. jul 2007 maartin... godt du os ka illustrere hvilket problem jeg snakker om...

men steen... ja jeg er vidst en del mere voksen end de fleste herinde... for herinde der virker det som om at ham der ka nedgøre folk bedst har lov til at blive og dem der vil følge reglerne og gerne vil ha et seriøst forum får sparket... det jo lettere latterligt

• #30   27. jul 2007 jamen så må du jo bare blive HA'er og slette alle brugere som DU syns stiller åndsvage spørgsmål

• #31   27. jul 2007 haha Bjoey luk røven , og lad være i gå ind på off-topic forum så .

• #32   27. jul 2007 Mon ikke du også skulle bruge en stavekontrol, som sikkert kan findes på google til din overskrift? (:
    Der jo en grund til at der er lavet flere forskellige topics under forum.
    Styling, off, general osv.
    Så hvis folk spørger efter en sang under off, er det jo bare helt i orden.
    Hvis folk spørger hvor man kan få et styr til deres cykel under off topic er det jo også bare helt i orden.
    Det er jo blevet oprettet for at blive brugt ikke? (:
    Men, nogle gange kan det også gå over stregen.

• #34   27. jul 2007 Fuck det markeds fis. Hvad hvis man står og virkelig skal bruge pengene. Og der er ikke rigtig nogen der ser ens markeds annonce? Må man så ikke bruge forum'et under off topic eller hva? JO DET MÅ MAN GODT ! Off topic er alt form for snak. Altså kan du da umuligt sige at det ikke må være her. Du kan til hver en tid slå det fra. Altså at se på off topic spørgsmål. Der er en lille kasse under forums trådene. Måske du bar er blind. Men det er der !

• #36   27. jul 2007 men johnny... ka godt se hva du mener... at prøve at gøre sg til et sted hvor man ka få seriøs debat om ting er da umuligt... folk forsvarer alle dem der gør sg til en stor børnehave.. tror de bør ændre tilmeldings gebyret til 100+ kr... så det kun var de seriøse der var her og så ellers slette alle brugere og starte forfra

• #37   27. jul 2007 Typhoon byttes: Læs lige reglerne engang. Markedsannoncer må ikke optræde i forum, uanset hvilket forum.

• #38   27. jul 2007 steen... hvis jeg var HA'er ville der forsvinde en del brugere meget hurtigt

• #39   27. jul 2007 hvis gebyret var 100,- ville jeg aldrig ha en bruder her, og mener dog at jeg selv er en relativ seriøs bruger. sååh, tilbage til tegnebrættet og find en ny ide Bjoey;)

• #40   27. jul 2007 typhoon... godt at se at du ka læse reglerne

• #41   27. jul 2007 Bjoey: Ja noget drastisk skal der sgu til. Men et ell andet sted ku en god start være mange flere ha'ere. Hvis man skal se på hvor mange der er herinde ift så mange andre forums, tror jeg seriøst at vi ligger på 1/10 sådan ca.

uanset 4 gange så mange ha'ere vil det dog alligevel ta sin tid. SG' børn tror de kan tillade sig det meste.

• #42   27. jul 2007 hold nu op med at prøve at gøre noget ved det, der kommer nye folk hele tiden og de kender ikke reglerne herinde de læser dem ikke når de betaler 20 kr for at oprette sig som bruger de er ligeglade de har åbenbart penge som lort der vil altid være en eller anden der skriver hjælp eller noget dumt og der vil altid være en som dig der skriver de har fået nok af et kom dog over det de fleste er teenagere herinde og de ved ikke bedre end at skrive hjælp for så får de opmærksomhed.
    der er mange andre end dig der har skrevet at de har fået nok men hvad får de ud af det kun er ligegyldig disskusion som ikke kommer nogen vegne dette er scootergalleri og folk prøver at få hjælp med det de nu har et problem med måske skulle du lave noget andet end at være på sg hele tiden men hvad ved jeg dit liv er måske i sg

• #43   27. jul 2007 ja, det er derfor du ikk er det;)

• #45   27. jul 2007 2.5 Annoncer og reklame i Forum
    Det er ikke tilladt at annoncerer i forumet; her henvises til marked. Ligeledes er reklamer for markedsannoncer ikke tilladt i forumet.

• #46   27. jul 2007 Bjoey, vil give dig ret , de dumme spørgsmål bliver mere og mere udbredt, men man skal også passe på man ikke bliver for arrogant over for dem der er knap så "scooter kvikke", for forumet er her jo os for at man kan få hjælp.

Men ja, der er godt nok efterhånden kommen meget provokation og dårlig karma her inde med latterlige spørgsmål som jeg os bar tænker "google.dk" osv til .

• #47   27. jul 2007 : Bjoey - Team Skunx - :
    det vil sige at det er ulovligt at svare på hvor man f.eks. kan købe polini cylindre, det er jo så reklame for dem der sælger det, det jo latterligt

• #48   27. jul 2007 Simon S: Jo, det er rigtig meget i orden. Forum er der for at diskutere, og spørge om hjælp hvis man er strandet.

Det der ikke er i orden er når folk spammer, ikke gider skrive en ordentlig overskrift, ell nogle af alle de andre tumpede ting man altid ser herinde.

• #49   27. jul 2007 simon s... man krydser af at man har læst og forstået reglerne inden man opretter en bruger så vidt jeg husker... så det må man vel sige at det ikke er

• #50   27. jul 2007 og desuden ligger din tråd i det forkerte forum, da det ikke er scooter relateret, men om hjemmesiden, og en klage over opførsel, derfor burde det ikke være her, slet det, og lav et under off topic. ikk;)

• #51   27. jul 2007 Steen: Det er lidt af en gråzone det du skriver om der.. Strengt taget er det faktisk ikk i orden at henvise til et firma, fordi SG hellere vil ha at de smider nogle annoncekroner til sitet. Men normalt ses der altid gennem fingre med det, idet man opfatter det som normal forumaktivitet.

• #52   27. jul 2007 matty... jamen hvis en person opretter et spørgsmål med en ordenlig overskrift så svarer jeg skam på det stort set ligemeget hva det er... men når det er "hej" osv så gider jeg sq ikk svare seriøst på det

har meget respekt for dem der ikke ka finde ud af motore osv for har jo selv været der og der er mange folk der hjalp mig til at komme hvor jeg er nu så jeg gør da som dem der hjalp mig gjorde... jeg gir folk en hånd...

• #53   27. jul 2007 He, og endnu en gråzone fra den gode hr Steen:) Generelt har du ret i at dette ikke er scooterrelateret, men SG selv poster fx beskeder om siden i generel snak om scootere, og derfor er det blevet legalt at poste kritik as well;)

• #55   27. jul 2007 ja, men hvor går grænsen? hvis man må opfordre til at handle hos et firma, må man vel også opfordre til at handle hos ens ven, eller sig selv?

• #56   27. jul 2007 steen... både og... det er et emne om folks topics OM scootere... så på en måde hører den jo til herinde... + at det var noget ALLE skulle se... hvis et emne på det forkerte sted ka få 10 andre til at tænke sig lidt mere om inden de opretter et nyt er det, det værd

• #57   27. jul 2007 Steen: Forskellen er at proffe ikke må oprette annoncer i markedet, da det er til privat handel. Altså ER der et sted beregnet til at handle, og det skal derfor bruges.

Du skal desuden bare se hvis en forretning oprettede en tråd i forum hvor de forsøgte at sælge noget.. Damn de ville ryge rundt:D

• #58   27. jul 2007 steen at skrive at man på en side ka købe en del til sin scooter er ikke at opforde til at handle der... det er at fortælle en person at de ka få det der.... hvis man nu sagde at "servicen er bedst der, priserne er lavere og det er bedst at handle der" så ville det være at opfordre til at handle der

• #59   27. jul 2007 hvad så hvis jeg spørger i forum om hvor servicen er bedst og der er lavest priser? det jo rart at vide, det må man jo så ikk svare på

• #60   27. jul 2007 du får folks meninger... ikke direkte opfordringer til at handle der

• #61   27. jul 2007 Jørgen: Joe deet;-)

• #62   27. jul 2007 Jørgen: Jeg bakker sgu altid op om sådan noget som det her. Jeg tror ikk rigtig på at det gør den store forskel, men det skader jo ikk at smide et ord alligevel:)

Mht ha'erne er jeg desværre enig. Jeg har mange gange oplevet at rette henvendelse til dem vi har nu, uden at der sker en skid. De er måske oz gået kold på det by now..

• #63   27. jul 2007 Jeg tror ikke så meget på arbejdstider, idet det primært er unge mennesker, og jobbet jo er 100% ulønnet. Til gengæld tror jeg på flere ha'ere, selvom jeg ikke er blind for alt det bøvl det kan give. Folk er lige netop ikke ens i deres handlemåder, hvilket altid er en kilde til bøvl.

Men helt seriøst? Jeg tror slet ikke at det har særlig høj prioritet fra administrativ side. Du kan jo bare se på den nye ide om at scootere skal ha 100 point for at komme ind. Den har helt tydeligt og uden tvivl medført at endnu flere totalt uduelige profiler stemmes ind, fordi folk er så trætte af at se på de lange løer. Et ell andet sted bilder jeg mig ind at det her handler om en ting, og én ting alene: Flest mulige hits, størst mulig fortjeneste. Der ud over tror jeg man er relativt ligeglad. Sådan virker det ihvertfald på mig.

• #64   27. jul 2007 For fattig Jørgen. Holder mig til Hondaen for now:)

Kommentér på:
træt af folks åndsvage spørgsmål!

Annonce