252 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "scooter/knallert køb??"
scooter/knallert køb
Hejsa alle sammen jeg er en dreng på 16 der skal have mig en scooter men hvilke modeller er gode. den skal køre lovligt skal bruges til skole hvor der er 20 km hver vej ps vil ikke bruge mere ind 6...
Hejsa alle sammen jeg er en dreng på 16 der skal have mig en scooter men hvilke modeller er gode. den skal køre lovligt skal bruges til skole hvor der er 20 km hver vej ps vil ikke bruge mere ind 6...
Skrevet af: Klaus P - 8. maj 2011
køb af scooter/knallert
Hej alle sammen søger en scooter/knallert jeg vil helst bytte med min Suzuki skriv hvis i vil
Hej alle sammen søger en scooter/knallert jeg vil helst bytte med min Suzuki skriv hvis i vil
Skrevet af: tobias Winther o - 13. feb 2011
køb af scooter/knallert
hvilken scooter/knallert i LC vil i anbefale og det skal være en 30'er
hvilken scooter/knallert i LC vil i anbefale og det skal være en 30'er
Skrevet af: paw j - 19. jun 2010
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Flytte rengøring 1.500 kr.
- Elektriker 500 kr.
- Elektriker 750 kr.
- Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
- 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.
apr 2004
Følger: 9 Følgere: 11 Scootere: 1 Emner: 12 Svar: 294
jan 2004
Følger: 1 Scootere: 2 Emner: 112 Svar: 425
jul 2003
Følger: 112 Følgere: 117 Scootere: 62 Emner: 491 Svar: 11.603
Køber: Politiet (autokradser) Sælger: Falck (autokradser)"
Mere er faktisk ik nødvendigt at der står...
Måske også dato.
Men det er bare for at du kan være sikker på at du ikke hænger på noget med den hvis den eks. bliver meldt stjålet af ham du købte den af og du så bliver stoppet for så får du bøde + han får den tilbage...
Når nu der er så mange der skriver at de søger en scooter "med papirer" er det så bare det jeg snakker om eller om at den ik er stjålen, eller noget lignende en registreringsattest.???
scooter/knallert køb??