Opfølgning på EFTERLYSNING! {{forumTopicSubject}}
Link til gamle tråd:
http://www.scootergalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?msg_ID=615094
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Min Honda SFX er jo som nogen ved, blevet stjålet..
Jeg har snakket en del med en ung dame herude fra blokkene, og ved nu præcist at scooteren er blevet stjålet torsdag den 5. Juli. kl 18:30
Stjålet fra Søhøjen 62, 8381 Tilst
Den unge dame som har set den blive stjålet, stod neden for blokken og ventede på at hendes kæreste skulle komme fra job, der ser hun fyren som stikker af med scooteren, og hun følger efter!
En ung mand
Ca. 20 år
Invandre
Ca. 175 høj
Kort sort strit hår.
Ingen synlige smykker.
Cowboy jeans og grålig hættetrøje.
Han "løb", (slæbte) afsted med scooteren så hurtigt han nu kunne, og hende som jeg snakkede med stoppede med at følge efter ham da han drejede ind mod parken her i Tilst, da der stod flere venner..
-Politiet mener at måske kunne drage ham i sammenhæng med de indbrud samt tyverier, som har været herude i weekenden, bl.a. et tyveri af en stationær computer i Søhøjen 60, så hvis nogen som helst bliver tilbudt at købe noget som helst fra en gut, som hverken har kvitt eller noget, fra Tilst/Brabrand egnen, så vær lige opmærksomme..
//Sabina
nov 2006
Følger: 52 Følgere: 50 Scootere: 3 Emner: 172 Svar: 706
mar 2006
Følger: 80 Følgere: 78 Scootere: 11 Emner: 126 Svar: 479
apr 2007
Følger: 17 Følgere: 16 Emner: 54 Svar: 238
feb 2006
Følger: 106 Følgere: 105 Scootere: 3 Emner: 12 Svar: 329
en kugle for panden ville ikk gøre noget..
apr 2006
Følger: 47 Følgere: 48 Scootere: 7 Emner: 237 Svar: 1.218
må jeg spørger om hvor du har købt din cylinder henne af ?
Hebo Alu. Nickasil Cylinder ? findes den kun i ø12 ?
apr 2006
Følger: 47 Følgere: 47 Scootere: 3 Emner: 419 Svar: 1.869
aug 2006
Følger: 12 Følgere: 12 Scootere: 1 Emner: 13 Svar: 89
TrolleBabz !: Ja, den har stor betydning for mig.. Hvis ikke havde jeg jo "bare" købt en ny, i stedet for at sætte en dursør til mere end hvad scooteren reelt er værd? =)
Til alle Jer andre..
Jah, det er jo desværre bare svært at opstøve den igen jo.. Også derfor jeg lige vil bede nogen som evt. bliver tilbudt billige dele tilsvarende dem som sad på min, holde lidt øje..
Der kunne jo have været flere om at tage den, da hende som så det, selvfølgelig ikke kiggede i skuret om der stod flere, da han slæbte aftsted med den.. Men man har lov at håbe, om der måske kommer nogle annoncer eller lign. med dele tilsvarende mine til salg, eller noget af det andet som er blevet stjålet herude, for politiet er næsten sikre på at det er den samme som står bag..
apr 2006
Følger: 47 Følgere: 48 Scootere: 7 Emner: 237 Svar: 1.218
aug 2006
aug 2006
Opfølgning på EFTERLYSNING!