157 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "puch maxi bytte"
Puch Maxi K bytte ...
Hey ... Er der nogen der har noget de vil bytte med for min Maxi ? Kan måske godt presses til at gi' lidt penge oveni hvis det er ... Skriv hvad i har at byde på ! <b>#Alex ...
Hey ... Er der nogen der har noget de vil bytte med for min Maxi ? Kan måske godt presses til at gi' lidt penge oveni hvis det er ... Skriv hvad i har at byde på ! <b>#Alex ...
Skrevet af: #Alex - Project Puch <3 - 8. apr 2006
puch maxi bytte/sælge
maxien er meget pæn der følger en masse reservedele med og der følger en hel ny 24 mm dellorto kabu med og 2 powrefiltre udstødnig skærme og sådan noget.. se den i min profil...
maxien er meget pæn der følger en masse reservedele med og der følger en hel ny 24 mm dellorto kabu med og 2 powrefiltre udstødnig skærme og sådan noget.. se den i min profil...
Skrevet af: Mads L - 13. nov 2005
puch maxi k tilsalg/bytte
hej jeg har en puch kig i profil den vil jeg gerne sælge/bytte den er med ekstra blok cylle og udst gi et bud mere info over pb
hej jeg har en puch kig i profil den vil jeg gerne sælge/bytte den er med ekstra blok cylle og udst gi et bud mere info over pb
Skrevet af: JJ racing . - 28. okt 2010
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Nyt amatur 900 kr.
- Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
- Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
- Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
- Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.
nov 2005
Følger: 77 Følgere: 78 Scootere: 8 Emner: 75 Svar: 1.212
nov 2005
Følger: 81 Følgere: 82 Scootere: 21 Emner: 28 Svar: 183
jul 2005
Følger: 11 Følgere: 10 Scootere: 8 Emner: 329 Svar: 1.028
okt 2006
Følger: 29 Følgere: 27 Scootere: 5 Emner: 146 Svar: 1.202
okt 2006
Følger: 29 Følgere: 27 Scootere: 5 Emner: 146 Svar: 1.202
puch maxi bytte til jog..?