{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
115 visninger | Oprettet:

Scooter Experts' Karburator prob? {{forumTopicSubject}}

Jeg har været ude køre fredag aften,, og under kørsel den aften kom der et skrald fra højre side på scooteren, jeg fandt så ud hvad der var galt, det var så mit blæserhjul som var splittet i atomer.. men den kørte som den skulle efter de 8 km den aften, efter det var smadret.. Men under et stop ville den først slukke for motoren 4 sek. efter jeg havde drejet nøglen. Men den var også svær at starte osv,, men fik den igang, og kørte hjem!

dagen efter ville den overhoved ikke starte! Jeg har tjekket om den får benzin, luft og der er gnist! Har også tjekket toppakning, utætheder, oveni købet er der også monteret nyt tændrør... den vil stadig ikke starte?? hva fanden kan det være?

Kan det være at tæningen som er slået, så den tænder forkert?

Udenvidere fandt jeg også ud af at min stempelring var varmesat sig, men tog den af og sleb lidt på den så den var funktionel! men fik den så igang, men kan kun få den igang når choker er på, og når jeg tager choker fra.. gå den ud, og kan umuligt holdes igang, tror at jeg skal skifte stempelringen? Cylinderen har kun kørt 200 km?

mvh Daniel Thuge, håber i kan hjælpe mig smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Scooter Experts' Karburator prob?
Kommentér på:
Scooter Experts' Karburator prob?

Annonce