{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
224 visninger | Oprettet:

seriøs hjælp :D {{forumTopicSubject}}

X-høj gives.

Fik sat min 19mm karburator på i går, men hvis jeg giver bundgas dør den med det samme, men kan godt køre 25 km/t ca. og dysen der var i fra start var en 75# den var selfølgelig for lille så jeg udvidede den selv og den blev da en hel del størrere, men det hjalp slet ik på noget næsten. Luftskruen står en og en halv omgang ude som den skal (360+180 grader) Tomgangen fik jeg indstillet også og nålen står i det miderste hak. Men den kan altså ikke give bundgas smiley Den kører lidt bedre med choker, men ikke meget. Og efter jeg satte min 19mm karbu på har min kickstarter fucket op (Den kommer ikke tilbage) Og det har den gjort begge gange jeg har sat min 19mm karbu på, men hvis jeg sætter den gamle på gør den det ik. Video'en viser at min kickstarter fucker op og at hvis man giver bundgas selv med choker så går den ud (18 sec. inde i filmen ca.) Og at hvis man så giver gas lige så stille så kan den godt, men kun på støttefod. Får et dysesæt hjem er den 2, men det ville være nedern hvis ikke det var dysen. Som sagt x-høj gives.

Videolink : http://www.scootergalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=3245&AutoPlay=false

Opætning:
Polini Sport 70ccm 46mm.
Italy Racing variator med 5 grams ruller.
19mm karburator.
Malossi E13 filter.
alt andet er standard ind til videre.

Nogle der ved hvad der kan være galt?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  seriøs hjælp :D
Kommentér på:
seriøs hjælp :D

Annonce