{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  YAMAHA BWS VS. SPY
  • #1   19. jun 2007 Ingen forskel udover : Fælge, ploy, spoile og speedo.

Ellers er de ens.

• #2   19. jun 2007 Okay . tak skal du have .
    fed bws du har dig der .
    smed en høj

• #3   19. jun 2007 Havde ikke flere X-høj x(

• #4   19. jun 2007 Jeg prøvekørte engang to spritnye, en af hver slags altså. De er mekanisk ens, men kan ku fandme godt tro at der var forskel på fjedrene, da de kører ret forskelligt. Det skyldes, efter hvad jeg fik af vide dengang, kun at Spy'en kører på lavprofildæk. Den er klart hårdere og mere præcis, mens BW's er mere til komfort.

Til gengæld er prisforskellen altså lidt arrig for det meste, men på trods af det ville jeg vælge en Spy hvis muligt. Dels pga udseendet som -selv nu- er skide flot, dels fordi det er et herligt stykke legetøj på en vej med sving;)

• #5   19. jun 2007 tak for den detaljerede forklaring (;
    det var dejligt .
    Jamen det var dejligt for det er også en spy jeg får her til den 29'ende. skal lige skrape lidt penge mere sammen (;
    høj til dig 'L

• #6   19. jun 2007 Jeg er misundelig Lasse. Har selv kørt rundt på en Spy i et års tid, og jeg var helt ærligt sindssygt glad for den. Jeg kom fra en Big Max (begge købt fra ny skal siges), og kvalitetsforskellen er som nat og dag. Ikke alene mht hvordan knapper usw føles, men især hvad køreegenskaber angår. Det er en kanon scooter, og det kan ikke diskuteres.

Jeg takker for stemme, og har returneret.

• #7   19. jun 2007 (;
    er glad for at høre at det er en dejlg maskine . for må tilstå at jeg aldrig rigtigt har prøvet og køre på andre end min egen sådan ordenligt . men glæder mig rigtig meget til og få den nye .

• #8   19. jun 2007 Jeg har tl gengæld ikke prøvet en PMX, så hvordan den er ift den ved jeg så ikke.. Men hvis den du skal købe ellers er sund og i orden, bli'r du nok glad for den:)

• #9   19. jun 2007 Jamen var ude og prøve den her til efter middag . og den gik utroligt godt i motoren . startede på første hug og altmuligt . og så fin ud i lakken og sådan noget . så er sikker på at den er i tip top stand (;

• #10   19. jun 2007 Cool, gid det var mig:-)

Kommentér på:
YAMAHA BWS VS. SPY

Annonce