{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
263 visninger | Oprettet:

Et par spørgsmål om Sonic 05 {{forumTopicSubject}}

Der er jo helvedes mange begræsninger i og jeg har nu fået pillet 2 skiver og den kører 60 med et rimelig shitty optræk smiley Hvad skal jeg gøre for at få den op på en 70 - 80 stykker med et nogenlunde optræk?

og så lige 2 andre spørgsmål, er der ikke langt lys på sådan en satan? Jeg kan ihvertfald ikke finde kontakten til det smiley Kan det være at min forhandler ikke har sat kontakten i eller noget i den stil?

Og så sidder der en choker eller noget ved venstre greb, hvad gør den godt for?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Et par spørgsmål om Sonic 05
  • #1   10. jun 2007 og så lige en sidste ting, jeg har prøvet at komme "ind" til selve midten af scooteren for at sætte min ny-indkøbte alarm til, men det er somom jeg skal skille ALT ad for at komme derind, kan det virkelig passe? Eller er der lige nogle bestemte skjolde der skal af så det kan lade sig gøre?

• #2   10. jun 2007 luk dit blindrør på udstødningen - og der sidder også en plump i røret ;)!!

Nej, der er ikke langt lys! :S

Og choker gør så der kommer mere benz ned i cyllen.. ( den bruges F.eks når den er kold om morgenen, og ikk vil starte pga. for lidt benz i cyllen! )

Min køre ca 65-70 uden ringe og lukket blindrør + udstødnings plump boret ud!

- skift ruller til 7,5 G..

• #3   10. jun 2007 begrænsninger : udst, vario, karbu, membran og luftfilter-..

• #4   10. jun 2007 du skal skille alt ad desværre . cdi'en er begrænset , begrænsning i cylle og udstødning .

• #6   10. jun 2007 Der er ingen beg. i cylle - din cdi er begrænset men, har intet med det at gøre.
    Den er begrænset i blokken, og den cylle der sidder på er en med kun 3 skyllekanaler hvilket gør den er pænt langsom.
    Fjern blindrøret.

• #7   10. jun 2007 nu har jeg ikke lige den store adgang til en svejsermaskine smiley Så blindrøret ved jeg ikke helt, så vil jeg hellere lige spare en 500 lap sammen til en standart udstødning uden blindrør på, det kan vel betale sig istedet for at fucke det hele op ? smiley

Vil det give noget at fjerne plumben i udstødningsrøret?

skal jeg så købe en ubegrænset CDI ?

• #8   10. jun 2007 du kan da bare få en smed til lige at lukket blindrøret og så svejse den på igen for en kasse øl. så sparer du da de penge smiley

• #9   10. jun 2007 køb en tp powered en trophy 50ccm så kører den ca 70-80 med nice nok optræk(kan godt rives på baghjul) du blir ikk skuffet smiley og du skal kun smide 4-5 grams ruller i og dyse 2-6 numre op i dyse det er mega nemt o den kører mega godt.. husk lige at fræse begrensning i bloken væk med en dræmel( det er ikk svært)

• #10   10. jun 2007 drp alt det andet fis der får der er begrensning i cyllen hvorfor ellers 45km/t cylle? en 45km/t cylle er ubegrenset

Kommentér på:
Et par spørgsmål om Sonic 05

Annonce