{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
294 visninger | Oprettet:

Uddeling af point {{forumTopicSubject}}

Dav folkens.

Dette er et helt sikkert omtalt problem på scooter- og bilgalleri.dk. Nogle folk forstår simpelthen ikke systemet med point. De fatter ikke, at man skal være ærlig. De siger bare: "Når jeg nu har givet din scooter 7, så skal du også give min 7, ellers ændrer jeg din til 1, og sviner dig til konstant". Selv om den ignorante persons scooter/knallert er en 40 år gammel, gennemrustet, vrag af en puch maxi, og "ofrets" scooter er en vold fed en, der er blevet investeret flere tusinder i mht. styling og tuning.

Folk tager det bare som en selvfølge, at man giver 7 til den anden. Så der er aaaalt for mange knallerter/scootere med et gennemsnit over 6. Det river en god del af scootergalleri.dks koncept itu og skyller det ud i lokummet.

Jeg ved godt at nogle har forskellig smag, men i nogle tilfælde er det ÅBENLYST hvad der er bedst, men det kan nok også bare være jalousi.

De fleste her inde er over 16 og burde i det mindste have den mindste smule fornuft til at se, at det er noget værre pis.

Skulle bare lige ud med det! ;P

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Uddeling af point
  • #1   14. sep 2004 Ja det er Helt rigtig..MEn tror sQ ik man kan lave om på det..:(

• #2   14. sep 2004 piv

• #3   14. sep 2004 slet dog det shit

• #4   14. sep 2004 nikolaj s... hva med du fik oprettet en scooter herinde... ellers så bar luk...

• #5   14. sep 2004 Chris B, landet ligger lige sådan, at jeg ikke ligger min kværn ind, før den er færdig. Jeg behøver ikke have en scooter/knallert herinde, for at skrive på forum og sige min mening, som mange er enige i. Ønsker bare at de folk, som ikke forstår konceptet, måske (tvivler dog) kommer til fornuft, men kunne jo være. Så denne side kunne blive endnu bedre.

Giv mig bare én furnuftig grund til, at jeg skulle lukke, fordi jeg ikke har oprettet en kværn!

• #6   14. sep 2004 Fordi når du har oprettet din kværn må du stemme så galt du vil... du har ik oprettet nogen endnu derfor synes jeg ik du skal blande dig i hvordan vi stemmer... det er selvfølgelig Irreterende at få 1 fordi man er uvenner med en.. det burde afskaffes.. men hvordan? og det er enormt rart at få 7 selvom man ik har verdens fedeste scooter. det burde ik afskaffes efter min mening. Derfor synes jeg bar at man skal lade det være. Men min kommentar kom nok forkert ud... undskyld...!

• #7   14. sep 2004 Jeg har kigget rundt på scootergalleri.dk i et godt stykke tid efterhånden, men har ikke haft penge til at købe en kværn, ergo jeg har ikke kunnet oprette nogen.

Jeg giver sådan set bare et forslag til hvordan man ellers kunne stemme, så man kunne se hvad andre folk syntes om den og den scooter.

Kan godt se, at det er rart med et 7 tal, men jeg synes folk må bide i det sure æble, og indse at deres kværn måske ikke er den fedeste. Efter man har oprettet en kværn her inde, burde hver person acceptere, at der bliver givet en ærlig karakter. Hvis man får det, så ved man hvad man evt. skulle ændre lidt på, så den måske kunne blive federe. Så længe folk giver en karakter + en fornuftig begrundelse, så ville jeg hellere foretrække det, end et uærligt 7 tal, men ja, det er mig (skal ikke kommenteres).
    Unskyldning accepteret! smiley

Kommentér på:
Uddeling af point

Annonce