221 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "tag sku da"
så skete det sku SG
var ude at køre på min sonic og da jeg havde slukket den og ville tænde den startet den første gang som den altid gør gav den hånd tag og så kig den bare ud dyssen er 135 nogle der har et svar
var ude at køre på min sonic og da jeg havde slukket den og ville tænde den startet den første gang som den altid gør gav den hånd tag og så kig den bare ud dyssen er 135 nogle der har et svar
Skrevet af: Team N - 8. aug 2006
Hvorfor kommer jeg ikk ind?
Hvorfor fanden stemmer i mig ikk ind???? Jeg har sku da aldrig sagt det er en pæn maxi, vel?? Så tag jer lige sammen og klik på musen og stem mig ind
Hvorfor fanden stemmer i mig ikk ind???? Jeg har sku da aldrig sagt det er en pæn maxi, vel?? Så tag jer lige sammen og klik på musen og stem mig ind
Skrevet af: Rasmus G - 15. jan 2005
hva fanden snakker i om
hey er det en kæmpe børne have det her.. hva fanden går der galt for jer.. kan man ikke engang købe en scooter og så få den ind.. i skulle smadre ud alle sammen.. bare fordi i har nogle klamme sc...
hey er det en kæmpe børne have det her.. hva fanden går der galt for jer.. kan man ikke engang købe en scooter og så få den ind.. i skulle smadre ud alle sammen.. bare fordi i har nogle klamme sc...
Skrevet af: scooter tuning its not crime its a live style e - 21. feb 2005
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
- Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
- Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
- Reparation af vaskemaskine 900 kr.
- Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
- Skifte toilet 1.200 kr.
feb 2006
Følger: 39 Følgere: 37 Scootere: 13 Emner: 249 Svar: 756
feb 2007
Følger: 22 Følgere: 21 Scootere: 1 Emner: 32 Svar: 154
maj 2006
Følger: 68 Følgere: 68 Scootere: 9 Emner: 158 Svar: 4.212
tag sku da..