{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
676 visninger | Oprettet:

Skrue sidder fast i cylinder {{forumTopicSubject}}

Hej SG.
Jeg har det problem at jeg ikke kan få min cylinder ud, da alt gevindet er væk på en af de skruer som holder luftfilteret på cylinderen. Jeg har prøvet at skære riller i den, og bruge en flad skruetrækker, med det resultat at mere af skruen blev slidt af, pga. den sidder så godt fast. Har også prøvet at bore i midten på skruen, men syntes ikke rigtig det virker, måske er vores bor for ringe? Jeg har kun adgang til siden hvor skruehovedet sidder, så jeg kan ikke bore fra den anden side. Er der anden man kan gøre?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skrue sidder fast i cylinder
  • #1   22. maj 2007 evt svejs en lille bolt på, og skrue den af på den måde, hvis du alstå lige ligger inde med et svejseabberat? :s ellers slib borene på en bænksliber? start med et lille bor, og bag efter et der er 0.5mm mindre end skruen, såh kommer det gamle gevind med ud igen.. det fra skruen.

• #2   22. maj 2007 såh skal du heller ikk til at skære gevind igen og sårn.. ellers lån nogle bor af naboen? hehe

• #3   22. maj 2007 Min skrue er også knækket ved cylinder og udstødning, kan ikke få den ud :(.. kan I hjælpe? smiley

• #4   22. maj 2007 tja, - Buddi.. Bor skruen ud. enten afmonter cylindren og brug en søjleboremaskine. eller hvis du tør, såh læg scooteren ned og brug en håndboremaskine. sørg for hele tiden at tjekke om boret er lige, og ikke kører skævt.. det virker også, gjorde det selv på en kammerats hot da jeg kom til at skrue bolten over. brug et lille bor først til at bore for med, og bag efter et større, et som er lige lidt mindre en skruen så tar den kraterne med ud, altså det gamle gevind. såh skulle den gerne være der:P ellers ka din mekaniker det sikker? :s

• #5   22. maj 2007 nu er min tilfældigvis også en hot 50, men vil lige prøve det en dag det med boremaskinen, tak for hjælpen smiley

Kommentér på:
Skrue sidder fast i cylinder

Annonce