{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
717 visninger | Oprettet:

PÅKØRT AF BILLIST :( {{forumTopicSubject}}

Det hele skete igår ..
Jeg var på vej hjem fra en af mine venner , så holder jeg og venter på der bliver grønt i krydset . Da der endelíg bliver grønt giver jeg den bundgas , der er en side vej ca. 75m længere henne , der er en bil som står til at dreje , billisten kigger hurtigt (så jeg får den fornemmelse af at hun har set mig ) , så jeg køre bare videre med ca. 50km/t , men lige inden jeg skal til at køre forbi hende svinger hun ind i mig på cykelstien . Så fløj jeg ind over bilens køler og ind i en anden bil (kan ik selv huske det men det siger vidnerne) . Så blev polititet ringet op af forskringsmæssige årsager , og så til sidst da jeg skulle til at trække vraget væk ( som var helt smadret - SELV DOPPELSTØTTEFODEN var smadret ? ) , siger politi manden - er den ulovlig ? Fordi min mor stod ved siden af blev jeg nødt til at sige ja .. - Bag efter tog mig og mor på skadestuen hvor de sagde jeg havde fået en lille hjernerystelse , og et slemt slag på mit knæ (som idag er helt blåt og hævet) og et slemt slag i ryggen + en brækket tå ..

Men får jeg noget ud af det ? Mht. til de skader som billisten har forusaget på min knallert og mig ? Det var jo trodsalt hende som lavede en fejl .

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Luk og lås af vindue + defekt håndtag 940 kr.
  • Udskifte ballofix - gør klar til udskiftning af køkkenvask 800 kr.
  • Gipsvæg 205 kr.
  • Fiks min radiator 700 kr.
  • Tilslutning af opvaskemaskine i nyt køkken 1.000 kr.
  • Fix af min svigerfars tv 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  PÅKØRT AF BILLIST :(
Kommentér på:
PÅKØRT AF BILLIST :(

Annonce