{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
358 visninger | Oprettet:

Hvilken scooter ska man vælge? {{forumTopicSubject}}

Hey jeg er ny herinde, men jeg står og mangler hjælp til hvilken scooter jeg burde købe.. i øjeblikket ligger jeg inde med en PGO Comet, så som i nok forstår er det vist tid til at skifte dyret ud til noget brugbart...

Jeg vil ikke have hverken jog eller Sonic, da jeg kommer til at bo i Fjældevænget/trillegården i Århus inden for de næste 2-3 måneder.. så jeg har overvejet en SFX, da jeg synes den er fed, og desuden er den jo ikke helt svag, 5,3 hk er da pænt...

Der ligger dog også et andet problem, jeg har kørekort(til bil), og ved ikke hvordan reglerne er med hensyn til at miste sit kort er.. kan man overhovedet miste kortet hvis man kører en 30'er og bliver stoppet med 120 km/t ?
Ved dog at med eu45 gælder 70% reglen...

Skriv et forslag til hvilken scooter jeg skal anskaffe mig, og om det skal være 30 eller 45.... på forhånd tak for hjælpen

// Pot Out

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilken scooter ska man vælge?
  • #1   22. jan 2004 Det er da ærgeligt at du ikke vil ha Jog... Men jeg ville også sige at du burde holde dig til 30... Jeg mener at der er de samme regler for en 45 som en bil... smiley

• #2   22. jan 2004 du må ikke køre over 90km/t!! så bliver dit kørt snubbet!!

• #3   22. jan 2004 Køb en rmx de kan holde til markarne når du skrider fra de små svin... og så yder de knap 8 hk (på krumbassen) når du har pillet plumben...

• #4   22. jan 2004 Grunden til jeg ikke vil have jog eller sonic, er simpelthen fordi de bliver nakket... risikoen for at miste sin jog/sonic når man bor i trillegården er ca 50%

• Henning A
    Henning A Tilmeldt:
    jan 2004

Følger: 1 Emner: 38 Svar: 22
    #5   22. jan 2004 Må den være brugt???Har du overvejet en popcorn???an skal sgu ik tro på alt det pis med at den ik holder til en skid!!!En af mine venner har en, der er corse,for race, 24mm kab, polini vario og hva dr ellers hører til, Den har snart kørt 6000km på standart krumtab.!!!!og så er den jo ikke så dyr....

• Henning A
    Henning A Tilmeldt:
    jan 2004

Følger: 1 Emner: 38 Svar: 22
    #6   22. jan 2004 Må den være brugt???Har du overvejet en popcorn???an skal sgu ik tro på alt det pis med at den ik holder til en skid!!!En af mine venner har en, der er corse,for race, 24mm kab, polini vario og hva dr ellers hører til, Den har snart kørt 6000km på standart krumtab.!!!!og så er den jo ikke så dyr....

• #7   22. jan 2004 Prøv at se Yamha Aerox, det er kun 45 scooter men er skide fed....prøv søg efter nogen billeder af dem...!

Kommentér på:
Hvilken scooter ska man vælge?

Annonce