Mage til frækhed {{forumTopicSubject}}
Hej alle
Tænke jeg lige kunne udøse min vrede ud over jer her til morgen.
Da hele min familie var i sommerhus i 3 dage i ferien, havde jeg valgt at låse min scooter inde i vores værksted. Men på et eller andet tidspunkt den 4 eller 5 april, blev den stjålet.
Tyvene havde brudt ind i huset for at finde vores nøgle til værkstedet. Tyvene havde brækket vores kattelem op for at kunne nå op og få åbnet døren med en rørtang. Herefter gennemsøgte de vores nøgle skab ved at smide alle vores nøgler udenfor, for at finde nøglerne til scooteren. Da jeg havde dem med i lommen, lykkedes det ikke, så de går ud og låser værkstedet op og brækker ratlåsen på scooteren op, og tager den med. Et par dage efter finder en af mine venner den så i et buskads, uden min baglygte, forlygte, og frontskjold. De har derudover nakket mine dioder, min alarm, og klippet diverse ledninger over. Desuden starter scooteren heller ikke længere.
Det er nu anden gang at jeg får stjålet en knallert fra mig, og begge gange har politiet nægtet at gøre noget ved det. Og det kan gøre mig virkelig sur. Det kan godt være de har travlt, men kunne de ikke i det mindste tage nogle aftryk fra scooteren for bare at kunne tage ham for noget hvis de engang finder ham? Men nej nej. De er så uduelige. Hva ska vi med dem?
Nå, men så fik i lige mit møjfald. Det grunder nok mest i at jeg ikke har kasko på den, og det hele derfor er for min regning.
jul 2005
Følger: 23 Følgere: 22 Scootere: 1 Emner: 314 Svar: 1.443
maj 2005
Følger: 119 Følgere: 118 Scootere: 6 Emner: 693 Svar: 5.953
har os engang fået stjålet min, og der gjorde politiet heller ikke meget ..
Det må man tage i egne hænder..
feb 2006
Følger: 46 Følgere: 47 Scootere: 5 Emner: 145 Svar: 1.094
nov 2004
Følger: 9 Følgere: 7 Scootere: 4 Emner: 64 Svar: 132
Nej ved godt politiet ikke har tid til det. MEN, når de nu har brudt ind i vores hus for at tage den, vil jeg mene at det er lidt mere seriøst. Og de plejer da at komme ud ved indbrud.
Det ikk ret nemt at finde dem selv, :)... men vis mig hvor jeg køber sæt til at tage fingeraftryk så
mar 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Scootere: 3 Emner: 162 Svar: 318
nov 2004
mar 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Scootere: 3 Emner: 162 Svar: 318
nov 2004
jun 2005
Følger: 32 Følgere: 29 Scootere: 6 Emner: 166 Svar: 1.015
Men altså det er så grimt og gå nakke scooter/knallerter fra hinanden ! synes jeg bare! :S
jul 2004
Følger: 35 Følgere: 37 Scootere: 3 Emner: 237 Svar: 1.384
nov 2004
Mage til frækhed