{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
420 visninger | Oprettet:

Mage til frækhed {{forumTopicSubject}}

Hej alle

Tænke jeg lige kunne udøse min vrede ud over jer her til morgen.

Da hele min familie var i sommerhus i 3 dage i ferien, havde jeg valgt at låse min scooter inde i vores værksted. Men på et eller andet tidspunkt den 4 eller 5 april, blev den stjålet.
Tyvene havde brudt ind i huset for at finde vores nøgle til værkstedet. Tyvene havde brækket vores kattelem op for at kunne nå op og få åbnet døren med en rørtang. Herefter gennemsøgte de vores nøgle skab ved at smide alle vores nøgler udenfor, for at finde nøglerne til scooteren. Da jeg havde dem med i lommen, lykkedes det ikke, så de går ud og låser værkstedet op og brækker ratlåsen på scooteren op, og tager den med. Et par dage efter finder en af mine venner den så i et buskads, uden min baglygte, forlygte, og frontskjold. De har derudover nakket mine dioder, min alarm, og klippet diverse ledninger over. Desuden starter scooteren heller ikke længere.

Det er nu anden gang at jeg får stjålet en knallert fra mig, og begge gange har politiet nægtet at gøre noget ved det. Og det kan gøre mig virkelig sur. Det kan godt være de har travlt, men kunne de ikke i det mindste tage nogle aftryk fra scooteren for bare at kunne tage ham for noget hvis de engang finder ham? Men nej nej. De er så uduelige. Hva ska vi med dem?

Nå, men så fik i lige mit møjfald. Det grunder nok mest i at jeg ikke har kasko på den, og det hele derfor er for min regning.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mage til frækhed
Kommentér på:
Mage til frækhed

Annonce