{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
487 visninger | Oprettet:

Alle skal skrive {{forumTopicSubject}}

Hør her alle veteraner, fanatiker, gale konfier der bruger C30 på polini sport..

Jeg har gået og tænkt meget over der her, og det er noget som man kan se herinde..
Hvordan syns i/opfatter de store mærker??

Altså jeg giver det et shot, og så se om i kan forstå med hvad jeg mener..

Polini: de bruger lav vægt, lav mostand, og mange omdrejninger. Dette ses især hos EVO, som der er bygget efter dette koncept.

Malossi: Udnytter al den energi der er i deres cyller, ved at lave meget effektive og holdbar Vario og gearing systemer. er nok også derfor at Malossi har lavet HTQ Gearing som er på utroligt nok 37,5% og de producere generelt meget gode allround cyller, som har en næsten lige Omdrejning / topfart Ratio.

Hebo: Den Sådan lidt amerikanske type. De prøver at lave så voldsomme cyller som muligt, Bare Hebo Manston Replica har lige smidt 23 heste på Hebos hjemme side.. og det er kun Hebo Replica.. de har kun vario og kobling i høj klasse for at den kan holde til de mange tæsk..

Forstår i nu drenge??
det er sådan jeg opfatter tingene. Det er ikke noget i skal sige er forkert eller rigtigt, i skal bare komme med jeres mening, og hvordan i syns tingene er..

Skal helst være på de 3 mærker, så vi kan få lidt enighed måske..
Så laver jeg nok lidt senere om nogle andre mærker..

Håber i tager det her seriøst.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Alle skal skrive
Kommentér på:
Alle skal skrive

Annonce