de sisdte to lorte dage...! {{forumTopicSubject}}
hey sg jeg tror at jeg har haft de værste 48 timer... læs min historie....
det hele startede igår i skolen da mig og en ven fik ballade for at have taget/stjålet 2500 papirer, vi var over hos skole inspektøren og han var rimlig sur for det var tyveri sagde han. de havde fundet det på min pmx som stod lige foran skolen. men vi fik det fortforklaret ved at fortælle ha at hvis det var tyveri så havde vi nok sat papiret langt væk fra skolen. og der havde jeg været over hos ham 2 gange forige uge.....
senere på dagen var jeg ude hos en af mine venner mikkel, sammen med nogle andre venner. vi skulle lave nachos og der skal selvfølgelig revet ost til.. og hvem skulle køre til byen... mig, da jeg havde været inde i aldi skulle jeg kører med en vendinde ud til ham igen. vi havde lige sat os op på min ven stefans jog r som jeg havde lånt. og vender den så siger pigebarnet.. haha se lige de dumme pansere jeg håber ikke at de finder ud af at den er tunet.... og jeg tænker bare fuck, for inden jeg når at tænke bremser de op ved siden af mig. jeg er 15. jeg har ikke hjelm på. vi er to. og det går for stærkt. nå men trods alt tror jeg at jeg er den heldigeste på jorden der er blevet stoppet af panserne for jeg havde været i praktik hos ham den ene.. så det eneste der skete var at de fik mit telefon nr. men hvis de så mig kører igen samme dag ville de bonge mig for alt og skille scooteren fuldstændig ad.... det var mine forældre ikke glad for at høre da jeg forrige uge lige var blevet opdaget i at ryge...
og i dag fik mig og mine gode venner skudt ferien af med øl før og efter skole:)... nå men mig og to rigtig gode venner lånte lige pedellens trækvogn og kom til at køre ned af en lang stejl bakke. da jeg faldt af blev det helt sort for mig, mine venner sagde at jeg fløj rundt og blev trukket hen af jorden. da jeg åbnede øjnene 5 min. senere havde jeg blod over det hele og hudafskrabninger. og klamme så hvor der hand kød udaf. jeg var lige ved at falde i søvn hele tiden fordi at jeg også havde slået hul i hovedet. og så kom min ven stefan og kørte mig til lægehuset. der vaskede de sårende og gav mig en stivkrampe vksination.... det er en fed måde at starte ferien på... men det gør ondt... hehe
jul 2006
Følger: 18 Følgere: 30 Scootere: 2 Emner: 352 Svar: 5.320
dec 2006
Følger: 226 Følgere: 226 Scootere: 3 Emner: 220 Svar: 3.824
ej ville nok værer røv hvis du var blevet stoppet
aug 2005
Følger: 7 Følgere: 6 Scootere: 3 Emner: 146 Svar: 335
sep 2004
Følger: 10 Følgere: 10 Scootere: 5 Emner: 156 Svar: 1.147
nov 2005
Følger: 80 Følgere: 79 Scootere: 5 Emner: 175 Svar: 1.575
nov 2006