{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
300 visninger | Oprettet:

3-0 {{forumTopicSubject}}

Var sgu lige til en mindre fest igår ovre ved en veninde, så da vi engang skulle til at skride, så røg vi lige på en lille spritter..

Det viste sig så panserne var i byen, og de havde snakket med en der var gået ovre fra festen i byen så vidste godt at vi var deromme, så lige da jeg kører ud så ser jeg bar deres fine mondeo ræce over i min vejbane.. tænker bare fuck en stiv stodder.. men de havde sku blink på, så fik den ellers bare noget at leve af og kørte ind af den første sidevej, og derefter ind på en lille sti
... 1-0

Kommer så lidt efter kørende gennem hovedgaden hvor de har stoppet en bil, rejser mig op på den vilde satan til min fz'er og giver dem fingeren.. så den ene panser hopper ud på vejen for at stoppe mig men det var han sgu dårlig til, så ..
...2-0

Mødte så lige nogle af mine venner som os lige var skredet fra festen, og hørt om panser.. nå jeg ville videre så jeg kørte tilbage til hovedgaden og fandt så panserne, de kom ind foran mig og bliver nødt til at bremse ned, men så får jeg hidset svinet op og den får bare noget at leve af, mens ham den ene panser får snøvlet sig ud af bilen når jeg forbi hans dør.. og kæft han løb stærkt man, med alt sit grej der raslede.. anyway, giver lige fzeren et skub med benene for den er lidt sløv i de små omdrejninger, og slipper midlertidigt væk - 5 sekunder efter spæner den samme bil efter fz'eren og prøver at overhale , men sørger bare for at holde mig midt på vejen og foran deres fine reklamevogn, vidste så godt der kom en spærring forude som jeg lige kunne smutte igennem, så vupti - pist var raceren!!
...3-0

SÅ LAD VÆR OG SIG I IK KAN SLIPPE VÆK HVIS I HAR EN TUNET SCOOTER ..

Andre forumemner med "3-0"
3-0
YEEES 3-0 til the good guys
Skrevet af: Bechy :P ! - 5. nov 2006
3-0
3-0 :D
Skrevet af: -» Team Nordsjælland 3400 - agN- ^ - 17. aug 2005
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  3-0
Kommentér på:
3-0

Annonce