{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
528 visninger | Oprettet:

forsættelse på 160 kmt på jog! :D {{forumTopicSubject}}

i kan jo godt huske ham den nar der havde en jog på DBA med en 110 cc motor som gik 160 km/t og som ville gå 200 med en anden udst ! smiley

sådan en nar ! har skrevet lidt med ham på msn ! han fatter ikk en skid !

følg med :

Dicho-sicho siger (23:32):
er det Noget få dig?
мσятєи ℓυ∂νιqѕєи αи∂ яσχαииє ℓυ∂νιqѕєи єνιgт кæяℓιgнє∂ ! smiley - яσχ ι fυ¢¢ιιи' мιѕѕ уσυ вαву ! :'/ siger (23:33):
ikk rigtig , har bar et spørgsmål! hvorn vil du få den til a rende 200 km/t? når den kun MAX kan rende 120 nu ?
мσятєи ℓυ∂νιqѕєи αи∂ яσχαииє ℓυ∂νιqѕєи єνιgт кæяℓιgнє∂ ! smiley - яσχ ι fυ¢¢ιιи' мιѕѕ уσυ вαву ! :'/ siger (23:35):
?
Dicho-sicho siger (23:36):
den går 160 nu og den kommer ikk til at kører hurtiger det var bare sjovet
мσятєи ℓυ∂νιqѕєи αи∂ яσχαииє ℓυ∂νιqѕєи єνιgт кæяℓιgнє∂ ! smiley - яσχ ι fυ¢¢ιιи' мιѕѕ уσυ вαву ! :'/ siger (23:37):
den går ikke 160 nu! kender ham der sælger de 110cc motor !
og jeg ved nok li en del mere om scooter end dig kan jeg høre.
Dicho-sicho siger (23:38):
okey vad få et marke er det så jog har
мσятєи ℓυ∂νιqѕєи αи∂ яσχαииє ℓυ∂νιqѕєи єνιgт кæяℓιgнє∂ ! smiley - яσχ ι fυ¢¢ιιи' мιѕѕ уσυ вαву ! :'/ siger (23:39):
mener du ?
Dicho-sicho siger (23:39):
hvem er det der har lavet min motor
Dicho-sicho siger (23:40):
min er en 100cc polini motor 2tak
мσятєи ℓυ∂νιqѕєи αи∂ яσχαииє ℓυ∂νιqѕєи єνιgт кæяℓιgнє∂ ! smiley - яσχ ι fυ¢¢ιιи' мιѕѕ уσυ вαву ! :'/ siger (23:41):
ved ikk hvem der laver delene, men selve motoren med indhold er købt ved west-import. nej det er den fandme ikk ! hvis den var det havde der fandme siddet en ordenligt udstødning på den og ikk en nardo ! og det er ikk en for race udst der passer til den der motor !
Dicho-sicho siger (23:43):
jo jog harft en på men den tog politiet
мσятєи ℓυ∂νιqѕєи αи∂ яσχαииє ℓυ∂νιqѕєи єνιgт кæяℓιgнє∂ ! smiley - яσχ ι fυ¢¢ιιи' мιѕѕ уσυ вαву ! :'/ siger (23:47):
Haha , og min oldefar hedder Gurli ! ikke en skid man. din motor er købt ved west-import, og en jeg har arbejdet ved er gode venner med ham der ejer det ! så synes du ska lukke om noget du ikk ved en skid om!" så svarede han ikk mere smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af lampe, spejl+hylde, lamelgardin/rullegardin samt knagerække og toiletskab. 500 kr.
  • Nedrivning vægge + spartling 9.300 kr.
  • Opsætning af lamper og spejl 1.200 kr.
  • Montering/ophængning af småting 2.500 kr.
  • Udflytnings Rengøring 1.900 kr.
  • Tætne/isolere hoveddør 1.249 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  forsættelse på 160 kmt på jog! :D
Kommentér på:
forsættelse på 160 kmt på jog! :D

Annonce