Spørgsmål Til RMX {{forumTopicSubject}}
har lige lidt små problemer med min rmx som jeg ikke helt kan finde ud af .
1. den lyser næsten ikke. der er kun glød i forlygten og lamperne med frigear osv. kan jeg næsten ikke se lyser.
2. har købt en hel ny led baglygte til den. men den vil ikke lyse. når jeg sætter den til et batteri lyser den fint. men på knallerten vil den ikke lyse. og har sat stikkende rigtigt.
3. sidder der batteri på sådan en normalt ?
4. hvorfor går den ikke selv ned i omdrejninger ? den står fint i tomgang nogen gange. og så snart jeg giver den lidt omdrejninger og slipper gassen igen så biver den der. så skal jeg selv tvinge den ned i omdrejninger.
5. har købt sådan et digital speedometer ( http://thansen.dk/product.asp?c=834894326&n=1387906197&pn=1387909155 )
men hvordan sætter jeg det til ? og kan man overhoved det på en RMX ?
skriv venligst:
1. "Svar" osv. så det til at holde styr på.
håber nogen kan hjælpe mig med det.
okt 2005
Følger: 43 Følgere: 43 Scootere: 4 Emner: 48 Svar: 110
omdrejningerne må du ikke spørge om?
men det speedo du har set på fra Thansen virker helt fint til Rmx/smx. der er intet der. så bare fyr los knægt
dec 2006
Følger: 9 Følgere: 8 Scootere: 4 Emner: 59 Svar: 342
okay
så det bare hvordan jeg sætter sspeedometeret til
og jeg håber virkelig ikke det er ledningsnettet. altså den gamle pære var sprunget. så har lige købt en hel ny idag.
okt 2005
Følger: 43 Følgere: 43 Scootere: 4 Emner: 48 Svar: 110
men hvis det er, så skriv lige så kan jeg måske spørge videre, kender et par gutter som er rimlig skarpe inde med rmx/smx
maj 2004
Følger: 11 Følgere: 10 Scootere: 8 Emner: 37 Svar: 2.828
3 - Xmx er ikke født med batteri men en god ide at montere, grundt den elendige spændingsregulator og så den kan trække dioder, neonrør osv.
4 - Hvordan ser kablet ud? Er det smurt? Spjæld i kaburatoren osv.
dec 2006
Følger: 9 Følgere: 8 Scootere: 4 Emner: 59 Svar: 342
mange tak
4. det vil jeg da lige tjekke imorgen. har jeg ikke kigget på.
Spørgsmål Til RMX