{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
446 visninger | Oprettet:

Nogen der ved hvad der sker? bøde :S {{forumTopicSubject}}

heii.. er lige blevet nakket af politiet på min 45ér aerox...

jeg kom kørende på baghjul da de så mig :S .. og det gik de ligesom lidt amok over, og han sagde han ville slæbe mig i retten!..

derudover fik jeg bøde for næsten nedslidt bagdæk, og tun udstødning og variator!

+ han tog min scooter med til Syn!.. scooteren står i mit navn og den er self forsikret og jeg har kørekort men det er 8 gang jeg er blevet taget af politiet


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Rodfræsning af 2 buske 1.100 kr.
  • Beskæring og klipning af stor hæk 1.000 kr.
  • Pudsning af vægge i køkken 3.000 kr.
  • Handyman 1.180 kr.
  • Opsætning af gardin 459 kr.
  • Opsætning af hattehylde 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nogen der ved hvad der sker? bøde :S
Kommentér på:
Nogen der ved hvad der sker? bøde :S

Annonce