{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
330 visninger | Oprettet:

Svinghjuls aftrækker. {{forumTopicSubject}}

Hey. Skal have min std tænding af min jog nu. Og har jo derfor købt mig en fin lille aftrækker.

Men kan ikk få den af, så vil høre om jeg gør det rigtigt.

Man skruer den store del så langt ind i svinghjulet man kan (mod venstre pga venstre gevind åbenbart) Så skruer man den lille skrue ind så den tager fat på krumbassen. og så skulle man bare skrue dem hver sin vej? Men det ligesom om min sidder urokkelig fast!? Kan fanme ikke skrue mer nu?

Gør jeg det forkert eller er det bare nødvendigt næsten at stå og stampe på den som en sindsyg smiley


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Opsætning af spejl, spejlskab begge med lys og 3x afskærmning til bruserniche 3.000 kr.
  • Hæk klipning 2.000 kr.
  • Nedrivningsopgave 5.000 kr.
  • Afhentning af gamle fliser 800 kr.
  • Maling af hegn ca. 4x2m. Jeg har maling. 2.350 kr.
  • Vinduespudser 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Svinghjuls aftrækker.
Kommentér på:
Svinghjuls aftrækker.

Annonce