84 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "hvad sys i"
hvad sys i??
hej jeg står og skal købe en ny knallert her igen men jeg usikker på hvad for en... den skal ca være std eller sports tunet og kører godt.. kunne godt tænke mig noget med fjernstart :) men vil hvad v...
hej jeg står og skal købe en ny knallert her igen men jeg usikker på hvad for en... den skal ca være std eller sports tunet og kører godt.. kunne godt tænke mig noget med fjernstart :) men vil hvad v...
Skrevet af: mathias s - 3. mar 2011
Hvad sys i?
Hey sg :D Skal have en ny bærbar! budget: max. 6600 kroner. den skal være god til at spille på, samt have fedt design! :D hvilke vil i anbefale? takker ! :D og fortsat god aften! :)
Hey sg :D Skal have en ny bærbar! budget: max. 6600 kroner. den skal være god til at spille på, samt have fedt design! :D hvilke vil i anbefale? takker ! :D og fortsat god aften! :)
Skrevet af: Hans-Peter B - 28. okt 2010
Hvad sys i ?
hvad sys i er fedest sagt på en anden måde hva er jeres stil Hvad er fedest Og cruise rundt på en røv tunet sonic eller cruise rundt på en tunet puch maxi eller yamaha 4 gear? er i ti...
hvad sys i er fedest sagt på en anden måde hva er jeres stil Hvad er fedest Og cruise rundt på en røv tunet sonic eller cruise rundt på en tunet puch maxi eller yamaha 4 gear? er i ti...
Skrevet af: Team 5762 - Christiansen C - 24. okt 2009
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Nyt amatur 900 kr.
- Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
- Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
- Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
- Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.
feb 2006
Følger: 39 Følgere: 37 Scootere: 13 Emner: 249 Svar: 756
hvad sys i ?