zip årg.97 , hjælp til gaskabel ? {{forumTopicSubject}}
nogen herinde der lige kan gi mig et par pointers til samling af gaskablet ,det er et todelt system som vist på billederne i min prof!
jeg har pillet kablet til olie pumpen af og til kaburateren ,og så har jeg pillet dem ud af den brune samlingdåse /pakke kald det hvad du vil ,så har jeg sat øverste del af gaskablet ind i den nippel som samler alle kablerneså puttede jeg så kablerne fra kaburillen og oliepumpen ind igen og trak kablerne ned i den brune dåse igen ,hvorefter jeg monterede kablerne fast til henholdsvis kaburator og oliepumpe , og til sidst satte jeg det øverste del af gas kablet ind i den nippel med skruen ,satte den fast igashåndtaget igen ,og så burde den i teorien virke ik , men det gjorde den bare ik , hvis man prøver at dreje gashåntaget ,så sidder det fast , men hvis man så trækker i det øverste gaskabel nede ved den brune samlings dåse så virker gassen fint , please hjælp mig ,hvad f*** gør jeg forkert , den burde jo allerde have harft sin første jomfru jagt fra oste´ne nu
okt 2004
Følger: 38 Følgere: 35 Scootere: 7 Emner: 3 Svar: 314
Messing-niplen skal på det kabel som ikke har kappe for enden (kan ikke lige huske om det er fra kaburator eller oliepumpe).
zip årg.97 , hjælp til gaskabel ?