{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
334 visninger | Oprettet:

zip årg.97 , hjælp til gaskabel ? {{forumTopicSubject}}

nogen herinde der lige kan gi mig et par pointers til samling af gaskablet ,det er et todelt system som vist på billederne i min prof!

jeg har pillet kablet til olie pumpen af og til kaburateren ,og så har jeg pillet dem ud af den brune samlingdåse /pakke kald det hvad du vil ,så har jeg sat øverste del af gaskablet ind i den nippel som samler alle kablerneså puttede jeg så kablerne fra kaburillen og oliepumpen ind igen og trak kablerne ned i den brune dåse igen ,hvorefter jeg monterede kablerne fast til henholdsvis kaburator og oliepumpe , og til sidst satte jeg det øverste del af gas kablet ind i den nippel med skruen ,satte den fast igashåndtaget igen ,og så burde den i teorien virke ik , men det gjorde den bare ik , hvis man prøver at dreje gashåntaget ,så sidder det fast , men hvis man så trækker i det øverste gaskabel nede ved den brune samlings dåse så virker gassen fint , please hjælp mig ,hvad f*** gør jeg forkert , den burde jo allerde have harft sin første jomfru jagt fra oste´ne nu

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  zip årg.97 , hjælp til gaskabel ?
  • #1   28. jan 2007 Du har fået byttet om på gas- og oliekabel i den brune med 2 huller til kabel.

Messing-niplen skal på det kabel som ikke har kappe for enden (kan ikke lige huske om det er fra kaburator eller oliepumpe).

Kommentér på:
zip årg.97 , hjælp til gaskabel ?

Annonce